مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: مبارزه به فساد باید از مدیران و مسئولان شروع شود.

عباس انصاری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص پرونده فساد و تبانی در فوتبال گفت: من وجود آلودگی در فوتبال را منکر نمی شوم. اما اعتقاد من این است که در همه رشته ها نه تنها فوتبال فساد وجود دارد. آن چه که مهم است این است که یک همت جمعی باید وجود داشته باشد و به مبارزه علیه این فسادها بپردازد. ما در همه حوزه های فوتبال هم در میان مربی، هم داوران و حتی هواداران فساد و تبانی را داریم. اگر یک حرکت جمعی باشد می توانیم جلوی گسترش این فسادها را بگیرم و این اصطلاحات باید از مدیران و روسای تیم ها شروع شود تا بتوانیم نتایج خوبی بدست آوریم. 
 
مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در مورد اتهام وارده به برادرشان یعنی محمدحسن انصاری فرد تصریح کرد: در این باره بهتر است خودشان پاسخگو باشند اما بعید می دانم او هم نقشی در فساد داشته باشد. قرار است که پیگیری ها صورت گیرد بعد رای نهایی را بدهند. اما هر کسی در هر جایگاهی که هست اگر گناهکار است باید مجازات شود. 
 
وی در پایان افزود: به نظر من مدیران نقش مهمی در این فسادها دارند مگر می شود بازیکنی مرتکب خطا و تبانی شود آن وقت مسئولان تیمش نفهمند من معتقدم همه در این مسائل درگیر هستند .

پایان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار