نزدیک به 13 هزار فیلیپینی، روز گذشته برای تماشای دیدار پیش فصل هیوستون و ایندیانا به سالن Mall of Asia در مانیل رفتند. هیوستون با جرمی لین تایوانی برنده این دیدار بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ عشق و علاقه فیلیپینی ها به ورزش بسکتبال در میان تمام کشورهای آسیایی زبانزد است. مردم فیلیپین که دو ماه قبل شاهد نایب قهرمانی تیم خود در جام ملتهای آسیا و صعود به جام جهانی بودند هر از چند گاهی میزبان ستارگان لیگ حرفه ای NBA هستند اما این بار سالن Mall of Asia میزبان رویداد بزرگتری بود و برای اولین بار یک دیدار پیش فصل NBA با تمام ستارگان دو تیم ایندیانا پیسرز، فینالیست فصل قبل و هیوستون راکتز در شهر مانیل برگزار شد.

در این دیدار مک هیل سرمربی هیوستون با پیدا کردن ترکیب مناسب خود موفقتر بود و در پایان با نتیجه 116 بر 96 برنده شد.

جیمز هاردن با 21 امتیاز بهترین بازیکن هیوستون بود و دوایت هاوارد ستاره جدید تیم با بالا رفتن خطاها با تنها 9 امتیاز محدود شد و 4 ترن اور ( توپ از دست رفته) هم داشت.

13 هزار تماشاگر در سالن

نزدیک به 13 هزار فیلیپینی برای تماشای این دیدار به سالن رفته بودند و تشویقهای پیاپی آنها همراه ستاره های محبوبشان بود اما بیش از همه جرمی لین بازیکن تایوانی الاصل هیوستون با توجه به ریشه های آسیایی مورد توجه فیلیپینی ها بود.

هر چند لین با ترکیب جدید مک هیل سرمربی تیم در ابتدای بازی روی نیمکت نشست و جای خود را به پاتریک بورلی گارد رأس دیگر تیم داد. ترنس جونز فوروارد قدرتی تیم هم به دوناتاس موتیه جوناس لیتوانیایی ترجیح داده شد و در نهایت هم این ترکیب جواب داده و هیوستون بازی را با برد تمام کرد. /آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار