دخترکي که با دلسوزي و مهرباني توانسته بود چند صد ميليون ريال را از يک پيرزن مريض سرقت کند با هوشياري پسر خانواده دستش رو شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ مادر سالخورده‌اي که بيماري  قلبي داشت با هيچ يک از پرستارانش نمي‌ساخت و آنقدر آنان را اذيت مي‌کرد تا پرستاران از نگهداري‌اش صرف نظر کنند.

در اين ميان يک دختر جواني به ظاهر دلسوز پيدا شد که توانست دل مادر سالخورده را به دست بياورد و اعتماد آن را براي نگهداري و پرستاري از وي جلب کند.

چند ماه از اين ماجرا گذشت و دخترک مهربان دلسوز مثل همان روز نخست از مادر نگهداري مي‌کرد و حتي با وجود رفت و آمد زياد اطرافيان اين مادر که براي عيادت مي‌آمدند کسي متوجه نقش‌هاي شوم اين دختر مهربان نشد.

چند ماهي گذشت تا اينکه پسر اين خانواده که مردي با درايت و با هوش بود در بررسي از منزل متوجه کم شدن تعدادي از وسايل گران قيمت خانه مادرش شد و اين موضوع آن را بر آن واداشت تا دخترک را تحت نظر بگيرد.

چند روز از کنترل پسر خانواده گذشت و يک شب زماني که دختر جوان در حال گذاشتن آشغال جلوي درب منزل بود دستش رو شد و پسر زماني که نايلون زباله را گشت متوجه چند تکه گران قيمت از اشياء داخل خانه شد که دختر جوان آن را در پوشش زباله دزديده بود.

در نهايت بر ملاء شدن سرقت‌هاي متعدد اين دختر از خانه پيرزن؛ ماموران کلانتري 125 يوسف آباد در محل اعزام شده و دختر جوان را که سابقه سرقت نيز داشت، بازداشت و براي تکميل پرونده به کلانتري انتقال دادند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار