سرمربی تیم ملی گفت:بیش از 95 درصد بازی های لیگ چه از نزدیک و چه به صورت ضبط شده دیده می شود اما باید توجه داشت که ما در هر بار تنها می توانیم لیست محدودی را به تیم ملی دعوت کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،کی روش در گفتگو با یک برنامه تلویزیونی گفت:اردوی جدید تیم ملی برای بازی با تایلند در چارچوب مقدماتی جام ملتهای آسیاست و این برای ما خیلی مهم است که مسیر صعودمان را هموارتر کنیم.

وی افزود:تمام مسابقات فوتبال برای ما از اهمیت فوق العاده ایث برخوردارند .به خصوص دیدارهایی که رسمی هستندو کسب 3 امتیاز در آن مهم است.

سکوت می کنم تا تمرکزم روی تیم ملی باشد

کی روش بیان داشت:کارهایی برای تیم ملی انجام می شود که کارهای پیچیده ای است.وقتی در ایران نبودم براي هماهنگي برنامه
 هاي اردو دیدار‌هاي زیادی داشتم.البته در این میان برخی از افراد بیش از حد خود صحبت می کنند که البته برای ما مهم نیست و اهمیت ما کار و هماهنگی برای این است که تجاربم را در اختیار تیمم قرار دهم.

وی اظهار کرد:ارتباط با هواداران و حامیان فوتبال خیلی مهم است ولی برخی زیاد صحبت می کنند و بهتر است تا من ساکت باشم و تمرکزم روی تیم ملی باشد.

بیش از 95 درصد بازی های لیگ را زیر نظر داریم

کی روش در خصوص لیست تیم ملی گفت:بهتر است تا زیاد وارد بحث تیم ملی نشویم.بیش از 95 درصد بازی های لیگ را چه از نزدیک و چه به صورت ضبط شده تحت نظر داریم و آنالیز کنیم.اما نکته مهم این است که ما در هر بار تنها می توانیم تعداد محدودی را به تیم ملی دعوت کنیم.ما باید هماهنگی را حفظ کنیم.اردوی آگوست و سپتامبر را از دست داده ایم و من ناچارم در این اردو 2 کار را در یک زمان انجام دهم و این اصلا خوب نیست.تمام سعی خود را کرده ام تا پایه های تیم ملی را حفظ کنم.

وی تاکید کرد:عملکرد بازیکنانم را زیر نظر دارم.همچنین از لحاظ پزشکی بازیکنانی از جمله خسرو حیدری و مهرداد پولادی را زیر نظر داریم و در تیم ملی هیچ کاری بدون برنامه انجام نمی شود.ما باید به اهدافمان برسیم تا تیمی متحد و با برنامه داشته باشیم .فرصت زیادی تا جام جهانی نداریم و باید برنامه هایمان را انجام دهیم.

4 معیار برای انتخاب تیم ملی داریم

کی روش در خصوص میانگین سنی بالای تیم ملی گفت:هیچ دغدغه ای در این خصوص نداریم.بزرگترین دغدغه ما انتخاب خوب بازیکن برای تیم ملی است.من همیشه 4 معیار برای انتخاب بازیکن داشته ام.تکنیک-آمادگی جسمانی-تاکتیک و آمادگی روحی روانی این خصیصه هایی هستند که باید به دنبال آن باشیم.

وی بیان داشت:اگر سرخابی ها برای دعوت به تیم ملی انتظار توجه بیشتری داشته باشند دور از ذهن نیست.در کل ایران اگر این دو تیم بازی داشته باشند هواداران زیادی دارند.اما از لحاظ حرفه ای هیچ تفاوتی میان بازیکنان این تیم و سایر تیم ها نداریم.

پیشنهاد ایرلندی ها باید باعث خوشحالی مان شود

سرمربی تیم ملی اظهار کرد:وقتی شما از طریق رسانه ها متوجه بشوی که نامت در لیست مربیگری کشوری است باعث افتخار و خوشحالی است.این موضوع یعنی ایرلندی ها به کار من ایمان دارند ولی این به هیچ دلیل به این معنا نیست که مذاکره ای با آنها صورت گرفته باشد.

اختلاف داشتن من و کفاشیان خنده دار است

کی روش بیان کرد:اختلاف داشتن من و کفاشیان خنده دار است.من اعتقادات وافر و اهداف مشخصی دارم و البته هدف و رویای من و کفاشیان مشترک است و مردم و هواداران فوتبال نیز همین اهداف را دارند.

وی در مورد بازی های دوستانه اعلام کرد:بازی های دوستانه ما با رقابتهای مقدماتی جام ملتهای آسیا مصادف شده و بازی بعد ما با تایلند-لبنان و کره خواهد بود که این دیدارها در روزهای فیفادی برگزار خواهد شد.سخت در حال تلاش هستیم تا چند بازی بین المللی خوب را برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان خاطرنشان کرد:درخواست من از هواداران این است که در روز بازی با تایلند ما را تنها نگذارند.ما هنوز بابت برد مقابل کره خوشحالیم و می خواهیم این شادی ها تداوم داشته باشد .از هواداران خواهش میکنم به ورزشگاه بیایند چرا که ما به آنها احتیاج داریم.


پايان متن/آق
برچسب ها: کی روش ، تیم ملی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ihadi
۱۵:۵۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
اميد واريم لجبازي را كنار بزاره و بهترين گلر اسيا را رد نكنه
آخرین اخبار