لاريجاني تاکيد کرد: منشا بسياري از تحولات حوزه سلامت و دانش پزشکي امروز کشور را مديون تلاش استادان دانشگاه علوم پزشکي تهران هستيم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، محمد باقر لاريجاني در مراسم توديع و معارفه روساي دانشگاه علوم پزشکي تهران از اين دانشگاه به عنوان قدرتمندترين دانشگاه علوم پزشکي ياد کرد و افزود: بيش از 75 درصد از 100 نفر اول کنکور سراسري اين دانشگاه را براي ادامه تحصيل انتخاب مي کنند و 40 درصد توليدات علمي کشور در اين دانشگاه انجام مي شود که اين افتخار بزرگي است ضمن اينکه اين دانشگاه درطول سه دهه توانسته جايگاه علمي خود را در کشور حفظ کند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: منشا بسياري از تحولات حوزه سلامت به استادان و دانشجويان اين دانشگاه بر مي گردد و راه اندازي رشته هاي جديد پزشکي نيز از اين دانشگاه شروع شد و دانش پزشکي امروز کشور مديون تلاش استادان دانشگاه علوم پزشکي تهران است.

لاريجاني اذعان داشت: با وجود اينکه تندبادهاي مختلف حوادث در طول سالها اين دانشگاه را در معرض خود قرار داده ولي با تدبير هنرمندان روساي اين دانشگاه همچنان جايگاه علمي خود را حفظ کرده و مسير رشد و تعالي را طي مي کند.

وي اظهار داشت: دکتر جعفريان با وجود اينکه از 80 درصد امور اين دانشگاه آشنايي دارند و نقشه علمي دانشگاه نيز به درستي ريل گذاري شده ،بنابراين مي توانند با جديت مسير پيشرفت را طي کنند.

دکتر لاريجاني در ادامه سخنراني خود کتاب فعاليت روساي سه دهه دانشگاه علوم پزشکي تهران را به دکتر جعفريان اهدا کردند./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، علوم ، پزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار