قائم مقام توليت آستان مقدس امام حسين (ع) گفت: آستان قدس رضوي مايه افتخار جهان اسلام به ويژه تشيع است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دكتر طلال با بيان اين مطلب اظهار داشت: برنامه‌هاي فرهنگي، تبليغي، اجتماعي، خدماتي و رفاهي كه اين آستان مقدس براي زائران حضرت رضا(ع) تدارك ديده، بسيار هدف‌مند و منسجم برنامه‌ريزي شده است.

وي با بيان اين‌كه آستان قدس رضوي به تمامي نيازهاي زائران توجه ويژه‌اي داشته، افزود: سطح ارائه خدمات و تسهيلات در اين مركز ديني بسيار مطلوب است.

به گفته اين عضو هيئت امناء آستان قدس حسيني، آستان قدس رضوي بهترين و جامع‌ترين الگو براي ديگر اماكن مذهبي به ويژه آستان‌هاي مقدس حضرت معصومين(ع) در عتبات عاليات عراق است.

طلال در ادامه با اشاره به حضور كثير زائران در تمامي ساعات شبانه‌روز در حرم مطهر رضوي عنوان كرد: ایرانیان از گذشته تاکنون در عرصه ترویج و گسترش معارف اسلام ناب محمدی و سیره اهل بیت(ع) پیشگام بوده‌اند.

به گفته وي براي اثربخشي بيش‌تر برنامه‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي و مذهبي بايد از ابزارهاي نوين و روش‌هاي تبليغ و اطلاع‌رساني مانند فضاي مجازي و شبكه‌هاي ماهواره‌اي بهره گرفت تا معارف و انديشه‌هاي اصيل اسلام و آموزه‌هاي ائمه‌اطهار(ع) را تمام به جهان منتقل كنيم.

قائم مقام تولیت آستان قدس حسیني عنوان کرد: خدمت رسانی و تکریم زائران، اولویت اساسی این آستان مقدس است و این آستان خدمات مختلف رفاهی، فرهنگی و دینی را برای عموم زائران عراقی و غیرایرانی ارائه می‌دهد.


برچسب ها: قائم ، مقام ، تولیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.