لیگ نوجوانان جودو ( آینده سازان) با قهرمانی تیم مقاومت بسیج به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله نهایی لیگ نوجوانان جودو باحضور شش تیم  ميزان خراسان شمالی ، آینده داران پارس خراسان رضوی، روان سماتیک، نیروی مقاومت بسیج ، هیئت جودو البرز و شرکت معدنی کان آذر تبریز در سالن شهید افراسیابی تهران به صورت دوره ای برگزار شد و در نهایت شاگردان قادری در تیم مقاومت بسیج با برتری مقابل همه رقبا 15 امتیازی شد و به قهرمانی رسید.

آینده داران پارس خراسان رضوی با 12 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و هیئت جودو البرز با 9 امتیاز در مکان سوم ایستاد.

تیم های موسسه میزان خراسان رضوی ، روان کار سماتیک و شرکت معدنی کان آذر تبریز نیز در مکانهای بعدی ایستادند.

در پایان این مسابقات کمیته برگزاری، نفرات برتر اوزان مختلف را انتخاب کردند که محمد خسروی، حامد رشیدی و الیاس پاکدل از میزان، حسین عربی از مقاومت، محمد عباس نژاد، رضا رضايی و علی شهسواری از هیئت جودو البرز، کاظم کریمی از روان کار سماتیک و حسن خورشیدی از کان آذر تبریز به عنوان نفرات برتر اوزان مختلف انتخاب و جوایزی دريافت کردند.

لازم به ذکر است،مسابقات لیگ نوجوانان جودو از خردادماه با حضور 22 تیم در دو گروه 11 تیمی آغاز شد که در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه سه تیم به مرحله نهایی رسیدند و تکلیف تیم قهرمان را نیز مبارزات بین این  شش تیم مشخص کرد.

برچسب ها: جودو ، رزمی ، لیگ ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار