"لبیک" اولین شبکه تلویزیونی خاورمیانه با هدف فرهنگسازی در زمینه حج و زیارت 24 ساعته برنامه پخش می کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای متفاوتی همراه بود.

بنابراین گزارش، مهمترین رویداد این هفته برگزاری اولین جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما در دولت یازدهم بود، در این جلسه با حضور "رحمانی فضلی" و "آشنا" به عنوان نمایندگان دولت مسائل محتوایی و ساختاری در بخش های مختلف بررسی شد.



"لبیک" اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی خاورمیانه 24 ساعته شد. این شبکه با هدف فرهنگسازی در زمینه حج و زیارت در قالب های متفاوتی مانند فیلم، سریال، مستند و برنامه های ترکیبی راه اندازی شده است.




در دیگر رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، همزمان با سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) شبکه "نسیم" پخش آزمایشی خود را آغاز کرد.

"نسیم" با پخش روزی دو ساعت برنامه های متنوع را در کنداکتور پخش خود قرار داده است.



برنامه "کاغذ کاهی" رادیو تهران با استفاده از آرشیو برنامه های طنز دهه 60 و 70 را پخش می کند.


محمدحسین صوفی معاون صدا با حضور در بیمارستان شهید مدرس از صدرالدین شجره نویسنده، کارگردان و تهیه کننده نمایش های رادیویی عیادت کرد.





"شبکه پویا" از ساعت 24 آنتن خود را به پخش زنده از مکه مکرمه اختصاص داد.

همچنین، شبکه پویا همزمان با روز ملی کودک و رسانه، با قطع برنامه های روتین خود و پخش انیمیشن های جدید، این روز را جشن گرفت.

بنابراین گزراش، دیگر رویداد این هفته رادیو و تلویزیون، راهیابی مستند "برکت" به جشنواره بار مونته نگرو است.

این مستند به کارگردانی علی اکبر کاظمی، از تولیدات شبکه چهار سیما است.
همچنین؛ انیمیشن ایرانی "مترسک" به کارگردانی محمدرضا عابدینی و تهیه کنندگی مرکز پویانمایی در سومین دوره جشنواره کودک و نوجوان "کینویاژدا" لهستان به نمایش درآمد.

برترین های اولین جشنواره پویانمایی بسیج کشور معرفی شدند. این مراسم با  حضور جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس مرکز بسیج صدا و سیما و هنرمندان در باغ موزه قصر برگزار شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.