2 باشگاه پرسپولیس و ستارگان تاریخ میلان که زیر نظر باشگاه آث میلان فعالیت می کند در تلاش برای توافق مالی برای برگزاری دیدار دوستانه در تهران هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ستارگان میلان از پیشکسوتان پرسپولیس تهران استقبال کرده است و برای آنها مسایل مالی این تیم اهمیت دارد. از سوی دیگر پرسپولیسی ها هم برای این جریان برنامه های حساب شده ای دارند و به آن فقط به صرف یک بازی دوستانه نگاه نمی کنند.
به طوری که یکی از برنامه های در نظر گرفته شده این است که از بازیکنان قدیمی و آنهایی که تازه از تیم خداحافظی کرده اند، تجلیل خواهد شد.
 
تا به اینجا مسئولان باشگاه پرسپولیس خبری در خصوص قرارداد نهایی اعلام نکرده اند. از تیم پیشکسوتان پرسپولیس هم خبر می رسد که دو طرف هنوز در حال چانه زنی هستند اما بر خلاف ظاهر ماجرا به نظر می رسد انجام این اقدام نهایی شود. طبق شنیده ها قرار است در این مراسم احمدرضا عابدزاده هم حضور داشته باشد.
 
حضور همزمان عابدزاده و دایی جالب توجه خواهد بود ضمن اینکه خبر می رسد علی کریمی در این مراسم حاضر نیست که عنوان می شود به دلیل مشغول بودن وی است ولی به نظر می رسد  دلایل دیگری داشته باشد.

پایان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار