مدير فني سابق تيم ملوان اظهار داشت: فرهنگ بازيكنان ما با مربيان خارجي غريبه است، تازگي ها به نيمكت تيم كه نگاه مي كنيم مي ترسيم.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تيم ملوان در حال حاضر در رده 15 جدول ليگ برتر قرار گرفت در حالي كه در ليگ برتر دوازدهم و در هفته دوازدهم ليگ اين تيم با 19 امتياز در رده ششم جدول قرار داشت و ما شاهد عملكرد موفق تري از اين تيم نسبت به ليگ سيزدهم بوديم.

غفور جهاني در خصوص ناموفق بودن اين تيم در ليگ سيزدهم و پيشرفت ملوان نسبت به ليگ دوازدهم چنين گفت: ملوان مشكلات زيادي از لحاظ مالي و جذب بازيكن دارد و از نظر من اين تيم براي ليگ سيزدهم از ابتدا به درستي بسته نشد. من بعد از ورود سرمربي خارجي از تيم استعفا دادم.

اشتباه كادر اين تيم در اين بود كه بازيكنان خوب و با استعداد اين تيم را به راحتي از دست دادند و افرادي را وارد باشگاه ملوان كردند كه شايد در حد اين تيم نباشند من فكر مي‌كنم فرهنگ بازيكنان با اين ها غريبه است و به شدت نگران پايين آمدن اين تيم در جدول ليگ هستم.

در ليگ دوازدهم ما از بازيكن هاي مستعد و توانمندي استفاده مي كرديم اما در حال حاضر اين تيم دچار فقر بازيكن شده است.

تازگي ها وقتي به نيمكت اين تيم نگاه مي كنيم، مي ترسيم ملوان در حال حاضر موقعيتي براي بهتر شدن ندارد و اگر اين موقعيت را به دست نياورد در وضعيت بدتري در ليگ قرار خواهد گرفت.

وي هم چنين در خصوص مشكلات داوري اخير و فساد و تباني هاي ليگ گفت: اين داستان تازگي ندارد و از گذشته بحث تباني ها و رشوه ها در فوتبال ما مطرح بوده است.

در حال حاضر اميدوارم اين گونه نباشد ولي اگر هم اين قضيه مطرح باشد من فدراسيون را مقصر مي‌بينم به هر حال اين داستان براي فوتبال ما فاجعه است.

پايان متن/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار