معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی بر ساخت و ساز بر اساس معماری ایرانی و اسلامی تأکید کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، هفدهمین همایش سراسری معاونان عمرانی، مدیران کل و روسای ادارات فنی و عمرانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه، دکتر زمانی رئیس منطقه یک دانشگاه آزاد اسلامی (استان فارس)، دکتر حمیدرضا حقیقت رئیس واحد شیراز، معاونان عمرانی، مدیران کل و روسای ادارات فنی و عمرانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شیراز برگزار شد.

مهندس محسن هاشمی با ابراز خرسندی از برگزاری همایش در سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی در جهت تحقق این حماسه حرکت کند.

وی تاکید کرد: معاونت عمرانی نیز باید سفارش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مد نظر داشته و اقدامات اساسی را در این زمینه انجام دهد.

مهندس محسن هاشمی با تاکید بر این که شهریه های دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی باید با دقت هزینه شود، افزود: ما باید به دنبال کیفی سازی ساخت و سازها باشیم و سازه هائی بسازیم که عمردار و با کیفیت بوده و حداقل تا  100 سال آینده مستهلک شود.

وی با بیان این که  امیدواریم بتوانیم در زمان ریاست جدید دانشگاه آزاد اسلامی کارهای عمرانی باقیمانده را به سرانجام برسانیم، افزود: مساحت زمین هایی که طی مدت 30 سال در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته 18 هزار هکتار است که حدود نیمی از زمین ها و املاک دارای سند قطعی است.

مهندس هاشمی یکی از وظایف ادارات کل عمرانی را سند دار کردن املاک دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد و افزود: موضوع نگهداری ساختمان ها در دانشگاه آزاد اسلامی مهمتر از ساخت وساز است.

وی ادامه داد: باید بخش نگهداری و استفاده بهینه از فضاهای موجودمان را تبدیل به احسن کرده و آنها را برای کاربری های دیگری مخصوصا دوره های تکمیلی و دکتری مدنظر قرار بدهیم.
مهندس هاشمی با تاکید بر ایجاد آرامش در طراحی ساختمان ها گفت: طراحی های باید با طمأنینه بوده و به دنبال پیاده کردن معماری ایرانی اسلامی باشیم.

وی در ادامه از راه اندازی سامانه   www.omransazman.iau.ir به منظور ساماندهی املاک و مستغلات خبر داد و گفت: این سامانه حداکثر ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد و معاونان عمرانی مناطق و واحدهای مختلف می توانند اطلاعات مربوطه را ثبت کنند.

معاون عمرانی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه مسئولان عمرانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امیدوارم بازدیدهای خود را حداقل از واحدهای بزرگ شروع کرده و از نزدیک با مشکلات شما آشنا شویم.

بر اساس این گزارش، تمبر یادبود هفدهمین همایش سراسری معاونان عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی به دست مهندس هاشمی رونمایی شد.
برچسب ها: معماری ، دانشگاه ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.