مدير عامل سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان در خصوص اتهامات وارد شده بر داوران گفت: مسئولان فوتبال بايد رسيدگي به تباني در فوتبال را از مديران عامل تيم ها شروع كنند.

خسرو ابراهيمي در گفتگو با خبرنگارورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مديران عامل باشگاه ها قبل از حضور در رأس يك تيم بايد سلامت كاريشان توسط مقامات بالايي تضمين شده باشد.

مديرعامل سابق ذوب آهن اصفهان در ادامه اظهار داشت: مديران عامل از پول هاي داده يا گرفته شده خبر دارند به خاطر همين مسئولان بايد سالم سازي فوتبال را از آن ها شروع كنند.

وي بيان کرد: هر باشگاهي كه در رأس آن فرد صادق و پاكي حضور داشته باشد به طور حتم مسائل تباني هم در داخل آن تيم وجود ندارد.

ابراهيمي تصريح كرد: به نظرم باشگاه ها خودشان بايد مسائل تباني را كنترل كنند تا بخش هايي همچون دادگستري و مجلس به بحث تباني ورود نكنند.

وي گفت: مديرعاملي تيم فوتبال ذوب آهن را در اختيار داشتم و در آن مدت كسي جرات نمي كرد صحبتي درباره پول دادن به داوران را مطرح كند.

مديرعامل سابق باشگاه ذوب آهن عنوان كرد: اگر مديران عامل باشگاه ها سالم باشند پست هاي پايين تر هم جرات لابي و تباني با داوران را نخواهند داشت.

ابراهیمی خاطرنشان كرد: به هيچ وجه در زمان حضورم در ذوب آهن شاهد اين اتفاقات نبودم و اگر هم صحبتي در اين مورد مي شد من با آن برخورد مي كردم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار