از مهمترین عناوین خبری امروز می توان به، پدران و مادران شهيد افتخارات بزرگي براي نظام و ملت ايران اسلامي هستند، "افزايش دما" در نوار شمالي از فردا / باد و گردو خاک در "تهران" ادامه دارد،سرلشكر فيروزآبادي:رسانه ملي در حفظ، نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس نقش موثر و شايسته‌اي ايفا كرد و... اشاره کرد

مهمترین عناوین خبری امروز باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

لاریجانی در نشست خبری:
تروریسم مشکل جدی جهان است
رئیس مجلس شورای اسلامی برخورد تاکتیکی با تروریسم را مشکل جدی برای جامعه جهانی خواند و افزود: حل و فصل مسائل جهان از طریق گفتگوهای سیاسی بهترین راهکار خواهد بود.

سرلشكر فيروزآبادي:
رسانه ملي در حفظ، نشر و توسعه فرهنگ دفاع مقدس نقش موثر و شايسته‌اي ايفا كرد
سرلشكر پاسدار "سيد حسن فيروزآبادي" به پاس تلاش‌هاي رسانه ملي در انعكاس برنامه‌هاي گراميداشت سي و سومين سالگرد دفاع مقدس لوح تقديري را به "سيد عزت الله ضرغامي" رئيس رسانه ملي اهدا كرد.

پدران و مادران شهيد افتخارات بزرگي براي نظام و ملت ايران اسلامي هستند


 رئيس جمهور، شب گذشته در منزل خانواده "ميرمحکم" که سه شهيد تقديم انقلاب اسلامي کردند، حضور يافت و با پدر و مادر اين شهداي دفاع مقدس ديدار کرد.


"قراردادهای نفتی" بازنگري مي شود/ رقابت در بازار پول و سرمایه با انعقاد قراردادهای بزرگ
حسيني حفظ منافع ملی، با هدف افزایش توانمندی اقتصادی کشور و انتقال تکنولوژی روز دنیا به داخل کشور را از جمله محورهای مهم در بازنگری در قراردادهای نفتی ایران دانست و گفت: با توجه به قانون 51 درصد ایرانی بودن قراردادها که تابحال هم رعایت شده تلاش براین است با استفاده از این قانون سهم ایرانی را در قراردادهای آینده به حداکثر برسانیم.


"افزايش دما" در نوار شمالي از فردا / باد و گردو خاک در "تهران" ادامه دارد

از فردا به بعد روند افزايش نسبي دما در نيمه شمالي رخ خواهد داد.

سيزدهمين سالگرد آغاز "جنگ سياه افغانستان" در سايه تعطيلي دولت فدرال آمريکا/ سناريوي تعطيلي، جنگ را به چه مسيري خواهد برد؟


دوشنبه اين هفته تجاوز ایالات متحده به افغانستان دوازدهمين سال سیاه خود را به اتمام رساند، جنگي كه ظاهرا اکثر آمریکایی هاي خسته از جنگ ،آن را به کل فراموش كرده اند ،چرا كه بحران مالي و تعطيلي دولت افکار عمومی آمریکا را به شدت متاثر ساخته است .


لاريجاني : شاهد تغيير رفتار غربي ها هستيم

آقاي علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي در مصاحبه با شبکه سوئيسي "آر تي اس" گفت شاهد تغييرات مثبت در رفتار کشورهاي غربي هستيم.


نخست وزير ليبي آزاد شد/هدف ربايندگان مجبور کردن علي زيدان به استعفا بود

 شبكه اسكاي نيوز در خبري فوري از آزادي "علي زيدان" نخست وزير ليبي از دست افراد مسلح خبر داد.

اندرحكايت مدارس نمونه دولتي......


طی سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیری در آمار کمی و کیفی مدارس نمونه دولتی رخ داده ، به شکلی که طی دو سال اخیر تعداد این مدارس از ششصدو پنجاه به یکهزارو ششصد افزایش پیدا کرده است.

هرساعت 164 نفر متولد و 40 نفر در کشور می‌میرند
مدیرکل دفتر اطلاعات آمار جمعیتی ثبت احوال کشور با اعلام آمار شش ماهه نخست امسال در دو واقعه ولادت و فوت، از افزایش 2.5 درصدی تولد کودکان در کشور خبر داد.

سفر 21 روزه عمره 10 روزه می شود
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برای جلوگیری از خستگی و تامین هر چه بهتر سلامت زائران در عمره 93-92 دیگر سفر 21 روزه ماه رمضان نخواهیم داشت و 10 روز مناسب است.

زمان برگزاری دوسالانه تصویرگری تغيير نمي كند


ششمین دوسالانه تصویرگری بدون تغییر در زمان برگزاری این دوسالانه 9 آبان افتتاح می شود.

اجازه انفجار نداشتيم/ "ماتادور" ريسك بزرگي بود

"فرهاد نجفي" گفت: انجام كاري اكشن در سطح "ماتادور" ريسك بزرگي بوده كه به سرانجام رسيد.

درخواست همکاری از خبرنگاران نوجوان/ علاقه سنجد به کلاه قرمزی
سایت سنجد از کودکان و نوجوانان خبرنگار در خواست همکاری کرد.


خودروسازان خارجي آماده همکاري با "صنعت خودروسازي" ايران

خودروسازان امريکايي ، اروپايي و کره حنوبي و ژاپن امادگي دارند با صنعت خودروسازي ايران همکاري کنند و به اين همکاري ها نياز دارند.

تامين سلامت مردم بيشترين اهميت را دارد
دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی دیشب مهمان برنامه شب آفتابی از شبکه پنجم سیما بود و به سوالات مجری این برنامه درباره مسائل مختلف پاسخ داد .

20 نانو دارو در حال گذر از پروسه تحقیق و تولید
صابري گفت : تولید داروهای نانویی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و عوارض کمتری نسبت به داروهای شیمیایی دارند، بنابراین با حمایت از نانو و محققان این حیطه می توانیم جایگاه مشخص و مناسب برای نانو در کشور باز کنیم.


فرار پزشک از اتاق عمل
پزشکی که باید در بخش دولتی کار می کرد اما در بیمارستان خصوصی متوجه حضور بازرس می شود از درب پشتی فرار کرده و مریض را حین عمل به حال خود رها می کند اما این جریان ادامه داشته و با انجام عمل با جراح بعدی روده ی بیمار به 10 سانتی متر می رسد.


عزیزی: حق ‌به حق‌دار رسید
مدیر فنی تیم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: از ابتدا هم مالکیت این تیم با ما بود و فقط این موضوع باعث شد، سه بازی را از دست بدهیم.


کلاس نقاشي در درفشي فر
در تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس، مولر بين بازيکنان کاغذ سفيد و مدادرنگي پخش کرد و از آنها خواست تا آرزوهايشان را روي کاغذ بياورند و در موردش صحبت کنند.


با هیچ کس سلیقه ای برخورد نمی شود/جلوی بداخلاقی در ورزش را می گیریم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: دولت با تمام ورزشکاران عادلانه رفتار می کند و هیچ تبعیضی برای کسی قائل نمی شود.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار