مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: اندرحكايت مدارس نمونه دولتي......، هرساعت 164 نفر متولد و 40 نفر در کشور می‌میرند، سفر 21 روزه عمره 10 روزه می شود، پارک شريعتي ميزبان جشنواره غنچه ها شد و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


اندرحكايت مدارس نمونه دولتي......


طی سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیری در آمار کمی و کیفی مدارس نمونه دولتی رخ داده ، به شکلی که طی دو سال اخیر تعداد این مدارس از ششصدو پنجاه به یکهزارو ششصد افزایش پیدا کرده است.

هرساعت 164 نفر متولد و 40 نفر در کشور می‌میرند
مدیرکل دفتر اطلاعات آمار جمعیتی ثبت احوال کشور با اعلام آمار شش ماهه نخست امسال در دو واقعه ولادت و فوت، از افزایش 2.5 درصدی تولد کودکان در کشور خبر داد.

سفر 21 روزه عمره 10 روزه می شود
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برای جلوگیری از خستگی و تامین هر چه بهتر سلامت زائران در عمره 93-92 دیگر سفر 21 روزه ماه رمضان نخواهیم داشت و 10 روز مناسب است.

پارک شريعتي ميزبان جشنواره غنچه ها شد

رئيس اداره بانوان شهرداري منطقه 3 از برگزاري جشنواره غنچه ها در پارک شريعتي از 16 تا 19 مهر ماه خبر داد.

33 مورد سیل در 6 ماهه اول سال جاری در استان خراسان رضوی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در 6 ماهه اول امسال 33 مورد سیل ویژه رخ داده که با تمهیدات اتخاذ شده تنها یک نفر جان باخت و به 611 واحد مسکونی خسارت وارد شده است.

مهلت اجراي آزمايشي قانون اصلاح تاسيس مدارس غيردولتی تمديد مي شود

لايحه تمديد مهلت اجرای آزمايشی قانون اصلاح تاسيس مدارس غيردولتی به منظور جلوگيري از بروز خلاء قانوني، از سوي رئيس جمهور تقديم مجلس شد.

6 تن از شکارچیان پلنگ در خراسان شمالی دستگیر شدند

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی با اشاره به انتشار فیلم کشتار فجیع یک پلنگ در خراسان شمالی اعلام کرد: تا کنون شش تن از شکارچیانی که اقدام به این کار کرده‌اند دستگیر شده اند.

از کودکان دیروز تا کودکان امروز
کودکان دیروز که با بازیهایی مانند یه قول دوقول، اتل متل و طناب بازی و قصه ها و شعرهای کودکانه مادر بزرگ که بعد از سالیان دراز درگوشمان نجوا می کند و ما را به سرزمینهای کودکیمان سوق می دهد.

تغییر مسیر ترافیکی در محدوده بزرگراه کردستان و خیابان ولی عصر (عچ)

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 تهران از تغییر مسیر ترافیکی در خیابان های حدفاصل بزرگراه کردستان – شیراز و همچنین یکی از انشعابات خیابان ولی عصر خبر داد ..

پخش 12 هزار تن آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی شمال شرق تهران

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 4 گفت: آسفالت سواره رو بزرگراه شهید بابایی و 4 نقطه منطقه با پخش 12هزار تن آسفالت بهسازی و مناسب سازی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار