دومین همایش فرهنگ غدیر ، الگوی تمدن و سبک زندگی اسلامی تا 20مهرماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،غدیر و الگوهای رفتاری اهل بیت (علیها السلام)، فرهنگ غدیر و بررسی سبک زندگی مقام معظم رهبری، غدیر و الگوی مدیریت اسلامی، غدیر و احیای هویت تمدن اسلامی، غدیر و سبک تمدن زندگی اسلامی، غدیر و سبک تمدن زندگی اسلامی، غدیر و الگوی تربیت نیروی انسانی، غدیر و الگوهای سبک زندگی اسلامی، الگوهای سبک زندگی در پرتو فرهنگ غدیر، غدیر و الگوی تمدن سبک زندگی اسلامی از منظر امام خمینی (ره)، غدیر و الگوی تمدن سبک زندگی اسلامی از منظر امام خامنه ای، غدیر و آموزه های مدیریتی و تربیتی الگوی تمدن اسلامی، غدیر و الگوی تمدن سبک زندگی اسلامیی و انقلاب اسلامی، آسیب شناسی زندگی و تمدن اسلامی، غدیر و احیای حقوق اسلامی محورهای این همایش هستند.

همچنین مسابقات ، طراحی نرم افزار با محوریت فرهنگ غدیر و طراحی وب سایت با محوریت فرهنگ غدیر از برنامه های این همایش هستند.

علاقه مندان می توانند مقالات خود را تا 20 مهر ماه به دبیرخانه این همایش به نشانی : آذربایجان شرقی- تبریز- شهرک باغمیشه- کوی الهیه- خیابان سبلان- دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی ارسال کنند و یا به سامانه: ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 04116686778 تمای حاصل کنند. . info@ghadirculture.irاین همایش توسط ، دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات آذربایجان شرقی در 28 مهر ماه برگزار می شود/س

برچسب ها: سبک زندگی ، اهل بیت ، غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.