معاون امور عمرانی استاندار بر لزوم افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها بویژه در محور ارتباطی اردبیل، سرچم و اردبیل، مشگین شهر و نیر، اردبیل، مغان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید"کمال‌الدین میرجعفریان"  در جلسه کمیسیون ایمنی جاده‌های استان به کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: این کاهش تصادفات جاده‌ای در سایه همت، تلاش و حضور و کنترل دقیق دستگاه‌های امداد و خدمات‌رسان و پلیس راه حاصل شده است.

وی گفت: در این استان با وجود افزایش تعداد خودرو و ترددهای جاده‌ای و همچنین افزایش گردشگران با کاهش تصادفات جاده‌ای مواجه هستیم.

میر جعفریان بر لزوم افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها بویژه در محور ارتباطی اردبیل، سرچم و اردبیل ، مشگین شهر و نیر، اردبیل، مغان تأکید کرد و افزود: با رعایت نکات ایمنی در محورهای مواصلاتی استان و کنترل دقیق و مستمر از سوی دستگاه‌های دخیل، آسودگی و آرامش خاطر مسافران افزایش خواهد یافت.

معاون امور عمرانی استاندار همچنین گفت: ۷۰ درصد وقوع تصادفات در جاده‌ها عامل انسانی است و بیشتر حوادث رانندگی بدلیل سرعت زیاد، سبقت غیرمجاز و عدم رعایت مقررات از سوی رانندگان است که باید در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

وی رفع نقاط حادثه‌خیز و نصب علایم راهنمایی و رانندگی، ایجاد مجتمع‌های خدماتی رفاهی، پایگاه جمعیت هلال احمر، فوریت‌های پزشکی و ایجاد زیرساخت‌های لازم را ضروری دانست.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل به فرارسیدن فصل سرما و برفگیر بودن مناطق کوهستانی استان اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید با هماهنگی یکدیگر باید از هم اکنون اقدامات لازم را در زمینه ایمنی تردد در محورهای مواصلاتی استان انجام دهند/س.

برچسب ها: اردبیل ، افزایش ، ضریب ، ایمنی ، جاده ، ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.