نماینده فرمانده کل سپاه، در نظام ارزشیابی و جانشین اداره شایستگی پاسداری سپاه از سنجش میزان شایستگی های پاسداری در ابعاد ویژگی های ارزش، خصوصیات کاری، توانمندی و عملکرد پاسداران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، سرهنگ پاسدار طلائی در نشست فرماندهی سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه نظام شایستگی پاسداری مدت دو سال وارد مرحله عملیاتی شده است، گفت: این نظام با تدویم آیین نامه آغازبه کار کرد و به تولید دستور العمل رسیده است.

وی افزود: دستورالعمل ارزشیابی شایستگی پاسداری حین خدمت برای آحاد کارکنان در حوزه ی نیروی انسانی قرار دارد و برای فرمانده هان و مدیران، متولی اش حوزه ی بازرسی است.

جانشین اداره شایستگی پاسداری تصریح کرد: در حوزه نیروی انسانی برای روان تر کردن آغازکار و ادامه ی آن تصمیم بر حضور در رده ها و مسئولان نیروی انسانی و ارزشیابی گرفته شد و در استان نیز همایش توجیهی انجام شد تا در کار ابهامی وجود نداشته باشد.

سرهنگ طلایی بخشی از کار را مربوط به مربیان معین بیان کرد که در تهران دوره های آموزشی را فرا می گیرند و گفت: این افراد پس از اعزام به رده های ابهام زدایی کرده و سوالات و اشکالات را بر طرف می کنند و لازم است تیم های توجیه تمام حمایت های خود را تا پایان مرحله آزمایشی از رده های استان ها داشته باشند.

بگفته وی این ارکان شامل ارزشیاب ها، چهارچوب، ضوابط و دستورالعمل های تهیه شده و ابلاغ شده و ارزشیابی شوندها (جامعه هدف) می شود که بای ترسیم سیمای پاسداران، ظرفیت سازی، بهبود عملکرد و ارتقای آنان با اصول موجود و سیاست های حاکم انجام خواهد شد./س

برچسب ها: ارزش ، توانمندی ، پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.