"حامد بهداد" به همراه خانواده اش و "محمدرضا شريفی نیا" از چهره های تازه وارد در بیست و هفتیمن جشنواره فیلم کودک بودند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزای جشنواره کودک، روز گذشته در حالی که تصمیم داشتیم به اصفهان برویم همه هنرمندان و اهالی رسانه حاضر در فرودگاه تهران بودیم و منتظر برای اینکه این تاخیر یک ساعته را تحمل کنیم که سرانجام سوار هواپیما شدیم و بر آسمان های تهران و اصفهان پرواز کردیم و خوشحال از اینکه در کنار کسانی سفر می کنم که علاقمند به کودک و فیلم های کودک هستند که از این میان می توان به حامد بهداد به همراه خانواده و برادر زاده هایش و محمدرضا شریفی نیا، سردار طلایی، مهتاب کرامتی فرشید نوابی و ترلان پروانه اشاره کنم.

بعد از 40 دقیقه پرواز در فرودگاه اصفهان مستقر شدیم که از قرار تدارکی را برای هنرمندان در نظر گرفته بودند که کودکانی 5 ساله را چشم انتظار هنرمندان قرار دادند تا به محض ورود آن ها خوش آمد گویی و ابراز خوشحالی خود را تقدیم کنند.

متاسفانه در زمان اسقرار در هتل های مورد نظر حواشی هایی داشت که بیشتر اهالی خبرنگار را به دردسر انداخت و سردرگمی مسئولان اجرایی باعث شد که تا حدودی خبرنگاران بلاتکلیف بمانند.

بهنام تشکر، جهانبخش سلطانی، جلیل عرفان منش، محمد تقی فهیم، محمود گبرلو، علی علایی  و رابعه مدنی از چهره هایی بودند که در روز گذشته در لابی هتل با آن ها روبه رو شدیم.

آنچه که در این گزارش مطرح شد اتفاقاتی بود که در روز سوم جشنواره کودک و نوجوان رخ داد.

گفتنی است، بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي فيلم كودک و نوجوان از 15 تا 19 مهرماه در شهر اصفهان در حال برگزاری است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.