مدیرجهاد کشاورزی کرمانشاه از تخریب بناهای احداث شده غیرمجاز در اراضی زارعی و باغی این شهرستان خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

شهریار قاسمی گفت: این مدیریت در راستای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و با اخذ دستور قضایی و با استناد به تبصره های یک و دو ماده 10 قانون حفظ کاربری، از ابتدای سال جاری اقدام به قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز کرده است.

وی با اشاره به حجم عملیات انجام شده تصریح کرد: در دهستان میاندربند دو هزار و 500 متر مربع، در دهستان درود فرامان شش هزار متر مربع، در دهستان بیلوار یک هزار متر مربع، در دهستان سراب نیلوفر 38 هزار متر مربع و در دهستان الهیارخانی 40 هزار مترمربع از ساخت و سازهای غیرمجاز تخریب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه افزود: ساخت و سازهای انجام شده به صورت غیرمجاز بوده و مالکان آنها نسبت به اخطارهای صادره از سوی مسوولان بی توجهی کرده لذا این مدیریت با اخذ دستور از مراجع قضایی و با هماهنگی سایر دستگاه های زیربط نسبت به تخریب این ساخت و سازها اقدام کرده است.

قاسمی با اشاره به اینکه اراضی کشاورزی از مهمترین سرمایه های میهن اسلامی بوده و تغییر کاربری آن موجب تهدید امنیت غذایی کشور خواهد شد، خواستار همکاری شهرداری ها، بخشداران، دهیاران و دستگاه های خدماتی با مدیریت جهاد کشاورزی کرمانشاه برای جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه غیرمجاز در سطح این شهرستان شد/س

برچسب ها: کرمانشاه ، بنا ، غیرمجاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.