سفیر ایران در لبنان تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران همواره درصدد ایجاد بهترین روابط با کشورهای عربی خلیج فارس و در راس آنها عربستان سعودی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازشبکه تلویزیونی المنار؛ " فیصل کرامی" وزیر جوانان و ورزش لبنان از طرح های امنیتی جاری در طرابلس تمجید و تاکید کرد احیاء اقتدار دولت مسئله مهمی است. کرامی این مطالب را در دیدار با غضنفر اصل رکن آبادی سفیر ایران در بیروت بیان کرد.

"رکن آبادی" هم در این دیدار تاکید کرد جمهوری اسلامی ایران همواره دنبال ایجاد بهترین روابط با کشورهای عربی خلیج فارس و در راس آنها عربستان سعودی است.

"رکن آبادی" گفت: «ایران پیوسته دنبال برقراری بهترین روابط با همه کشورهای واقع در منطقه خلج فارس و در راس آنها عربستان سعودی است».

"فیصل کرامی" هم با اشاره به طرح امنیتی به اجراء درآمده در طرابلس گفت: «این طرح امنیتی از سه مرحله تشکیل شده است. می توانیم بگوییم این طرح اکنون به بار نشسته است. اوضاع طرابلس رو به بهتر شدن است و حضور دولت لبنان و احیاء اقتدار آن، به ویژه با توجه به آن که ما در آستانه اعیاد(قربان و غدیر) قرار داریم مسئله ای بسیار اساسی و هم است»
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار