سرپرست اداره اوقاف شمال شرق استان تهران گفت: مسئولان شهر ستان پردیس در کنار شرکت عمران این منطقه باید در این شهرستان بستر را طوری فراهم کنند که ما از مشکل اجاره نشینی بیرون بیاییم و مکانی مناسب را برای استقرار نمایندگی اداره اوقاف به ما اختصاص دهند.

صادقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:در جریان استقرار ادارات مختلف در شهرستان پردیس ما هم به خیل اداراتی که در این شهرستان مستقر هستند پیوسته ایم و هم اکنون در بخش بومهن دفتری اجاره ای داریم که تا روز های آینده باید آنها تخلیه کنیم.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به اینکه بستر را طوری فراهم کنند که ما از این مشکل اجاره نشینی بیرون بیاورند تصریح کرد: سرپرست اداره اوقاف شمال شرق استان تهران تصریح کرد :مسئولان شهر ستان پردیس در کنار شرکت عمران این منطقه باید در راستای استقرار اداره ما در این شهرستان بستر را طوری فراهم کنند که ما از این مشکل اجاره نشینی بیرون بیاییم و مکانی مناسب را برای استقرار نمایندگی اداره اوقاف به ما اختصاص دهند.

سرپرست اداره اوقاف شمال شرق استان تهران در خاتمه اظهارداشت :با اختصاص زمینی از سوی شرکت عمران مشکل استقرار ما در شهرستان پردیس برطرف خواهد شد و می توانیم بدون دغدغه تخلیه جا به امورات جامعه در راستای شرح وظایف اداره اوقاف رسیدگی کنیم./س


برچسب ها: اوقاف ، شرکت عمران ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.