فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ماست فرماندهی ناجا نمادی از اقتدار ملی است و این نیروتامین امنیت را برعهده دارد و یکی از ارگانهای تولید امنیت در کشور می باشد که نیازمند اقتدار است .

مهیار رستگاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :نیروی انتظامی مظهر اقتدار ماست فرماندهی ناجا نمادی از اقتدار ملی است و این نیروتامین امنیت را برعهده دارد و یکی از ارگانهای تولید امنیت در کشور می باشد که نیازمند اقتدار است .

وی با تاکید بر سه رکن اساسی برای اقتدار نیروی انتظامی تصریح کرد :طبق گفته سردار احمدی مقدم نیروی انتظامی برای اقتدار نیازمند سه رکن مردم داری و روز مداری و قانون مداری است و با برخورداری از این سه اصل مهم می تواند اقتدار خود را نشان دهد .

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس با اشاره به صحبت های سردار احمدی مقدم فرماندهی ناجا اضافه کرد : طبق صحبت های فرماندهی محترم ناجا "نیازی نیست و نباید از هر ابزاری و امکاناتی برای کشف جرایم استفاده کرد .

رستگاری در ادامه این مطلب بیان کرد : مردم داری شعار و رکن اول برای دست یابی به اقتدار است و حقوق شهروندان را باید مد نظر قرزار داد و حقوق شهر را رعایت کردو در این مسیر قدم هایی را برداشته ایم و در آینده برنامه هایی نیز داریم .

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در خاتمه اظهارداشت :در اصل سوم اقتدار به مقوله روز مداری می رسیم با این مضمون که نیروی انتظامی باید به تجهیزات روز آماده شود و افکار هم باید ساختاری به روز پیدا کنند و سعی داریم با برخورداری از این سه رکن اقتدار فرماندهی نیروی انتظامی را در شهرستان پردیس داشته باشیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.