مدیر فنی تیم ملی جوانان درباره بازی تیم های ملی جوانان ایران و تاجیکستان به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی دوستی مهر درباره بازی ایران و تاجیکستان گفت: بازی اول هر تورنمنت بازی سختی است و این یک قاعده کلی است. تیم ملی جوانان هم البته تیم تاجیکستان را دست کم نگرفته بود چرا که کادرفنی بازیکنان را در جریان پیشرفت فوتبال این کشور قرار داده بودند. به هر جهت تاجیکستان از کشورهای جدا شده از شوروی سابق است و همانطور که می دانید شوروی سابق دروازه بانان بسیار خوبی داشت و دیروز هم دروازه بان تیم تاجیکستان فوق العاده عمل کرد وچندین و چند توپ را از روی خط برگرداند. دروازه بان ایران هم خیلی خوب بود و در یک صحنه تک به تک اجازه نداد تا تاجیکستان به گل برسد. در هر صورت بازیکنان ایران روی حرکات تاکتیکی ازکناره و میانه زمین به گل رسیدند اما تاجیکستان یک بازنده سربلند بود و مطمئنا عربستان در بازی فردا مقابل این تیم کار راحتی نخواهد داشت. یادم می آید که در حدود 15 سال پیش که بازیهای مرحله مقدماتی نوجوانان آسیا در تهران و در زمین شماره دو شیرودی برگزار می شد، تیم ملی نوجوانان به سختی توانسته بود یک بر  صفر تیم تاجیکستان را شکست دهد و این نشان می دهد که فوتبال پایه تاجیکستان همیشه حریفی سرسخت بوده است.

وی ادامه داد: مطمئنا تیم ملی جوانان بازی به بازی بهتر می شود و در بازی مقابل لبنان نمایش بهتری از این تیم را خواهید دید. اما همه تیم های گروهی که ایران در آن قرار گرفته اند تیمهای خوبی هستند، عربستان که همیشه مدعی بوده و بازی ایران و عربستان مطمئنا بازی آسانی نخواهد بود. جوانان ایرانی هم نباید لبنان را دست کم بگیرند. امروز هم تمرین ریکاوری شادابی هم داشتیم و با حضور سردار آزمون در اردوی تیم ملی جوانان، می توانیم بگوییم که تیم ملی جوانان همه ابزارهای لازم برای صعود از گروهش را دارد.

دوستی مهر درباره عدم پخش بازی ایران و تاجیکستان گفت: نمی دانم در این باره چه بگویم. سال گذشته بازیهای مرحله گروهی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا که در تهران بود پخش نشد.ما در آن شرایط توانستیم به جام جهانی هم صعود کنیم. تازه بازی مقابل استرالیا از شبکه ورزش پخش شد که تازه تاسیس شده بود. به هر جهت تیم های پایه هم دوست دارند که به آنها توجه شود. حداقل خانواده ها و آشنایان بازیکنان دوست دارند بازی تیم ملی جوانان را از طریق گیرنده هایشان ببینند. اینجا هم کرمان است و بارها و بارها بازیهای استقلال و پرسپولیس در مقابل مس کرمان پخش زنده شده و حتی ورزشگاه دو- سه سال پیش میزبان رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا بوده است.توانایی پخش زنده بازی وجود دارد اما نمی دانم چرا بازیهای تیم ملی جوانان را پخش نمی کنند. من می دانم که فدراسیون فوتبال با رسانه ملی مکاتبه هم کرده اما دلیل کم لطفی ها را نمی دانم. این بچه ها آینده سازان فوتبال ایران هستند و به توجه نیاز دارد.
 
پايان متن/زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار