عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين مطلب كه اظهارات مقامات رژيم صهيونيستي از روي استيصال و درماندگي است، گفت: اقتصاد ايران پويا، كارآمد و با ريشه است و جمهوري اسلامي ايران از اين نظر مشكلي ندارد.

"محمد‌حسن آصفري" در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در مورد اظهارات وزير راهبردي رژيم اشغالگر قدس مبني بر تعطيل شدن اقتصاد ايران طي 18 ماه آينده گفت: اينگونه اظهارات از سوي سران رژيم صهيونيستي نخ‌نما شده است، به اين دليل كه اين رژيم در حال حاضر در انزوا قرار گرفته و تمام كشورهاي دنيا از رفتارهاي اين رژيم متوجه شده‌اند كه جنگ‌طلب است.   
 
وي ادامه داد: رژيم صهيونيستي براي اينكه بتواند خود را در دنيا مطرح كند حرف‌هايي را به زبان مي‌آورد كه از لحاظ ارزشي هيچ جايگاه و پايه و بنياني ندارد.
 
آصفري در ادامه تصريح كرد: اقتصاد ايران رو به رشد است و مطمئنا با تدابيري كه در حوزه اقتصاد مقاومتي انديشيده شده هيچ مشكلي از نظر اقتصادي در كشور نخواهيم داشت.
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اين مطلب كه اظهارات مقامات رژيم صهيونيستي از روي استيصال و درماندگي است، اظهار داشت: بهتر است رژيم صهيونيستي به جاي مطرح كردن اين مسائل بي‌ارزش به فكر ساماندهي مسائل داخلي خود باشد.
 
آصفري تاكيد كرد: اقتصاد ايران پويا، كارآمد و با ريشه است و جمهوري اسلامي ايران از اين نظر مشكلي ندارد.
 
وي در پايان خاطرنشان كرد: به نظر من سخنراني رئيس‌جمهور ايران در مجمع عمومي سازمان ملل و حمايت قاطع كشورها از مواضع ايران براي صهيونيست‌ها خوشايند نبوده و به هر دري مي‌زنند تا بتوانند آتش خود را خاموش كنند.

گفتني است وزیر امور راهبردی رژیم صهيونيستي مدعی سقوط اقتصاد ایران طی 18 ‌ماه آینده شده است.

یووال استینیتز، وزیر امور راهبردی رژیم صهيونيستي اظهار داشته است: در یک سال و نیم تا دو سال اخیر، تحریم‌های بین‌المللی سبب زیان 100 میلیارد دلاری ایران شده است؛

بر همين اساس، وزیر امور راهبردی رژیم صهيونيستي مدعی شده که فشار‌ها کارآمد‌ است و اگر به این فشار‌ها یک تهدید نظامی معتبر نیز بیافزاییم، بخت موفقیت به شدت افزایش می‌یابد.

یووال استینیتز گفته‌‌ بود: همان‌گونه که ترکیبی از تحریم‌ها و تهدید نظامی سبب شد سوریه با خلع سلاح شیمیایی خود موافقت کند، همین امر در مورد برنامه هسته‌ای ایران نیز مصداق خواهد داشت.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار