رئیس کمیته انضباطی در مورد اعتراض علی دایی نسبت به جریمه اش گفت: پرداختن به این مسئله در شأن ما نیست که بعد از صادر کردن هر رای بیایيم و اظهار نظر کنیم.

حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دادگاه رای خود را صادر کرده است من فکر می کنم پرداختن به این مسائل در شان ما نیست که بعد از صادر کردن هر رای بخواهیم در مورد آن اظهار نظر کنیم.

وی تصریح کرد: در بند 2 ماده 23 صراحتا آمده است که مصاحبه های خلاف قانون جرم است خیلی از حرف هايی که گفته می شود راست است اما نباید هر جایی مطرح شود.

حسن زاده تأکید کرد: ما در رأی نوشته ایم که حتی اگر اظهارات دایی صحیح هم بود ایشان اجازه انعکاس آن را در رسانه ها را نداشت، ما به راست و دروغ حرف های وی کاری نداریم حتی اگر حرف های دایی راست هم باشد باید بدانیم که فوتبالی ها اجازه ندارند چنین مصاحبه هایی را انجام دهند.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: کار دایی از این جهت که مصاحبه خلاف مقررات کرده است اشتباه است وگرنه ما سراغ این مسئله نمی رویم که حرف های چه کسی دروغ یا تهمت و افترا است.

وی اظهار داشت: قانونگذار مصاحبه های اهانت آمیز، تهدید آمیز، تشویش و خلاف واقع یا اصطلاحاً آنچه که فضای فوتبال را مشوش می کند را پیش بینی و با آنها برخورد قاطعی خواهد کرد.

حسن زاده خاطرنشان کرد: آنچه که باید رسیدگی شود این است که حتی اگر این اظهارات هم منطقی باشد اما مصاحبه های مطبوعاتی و حرف های این چنینی خلاف واقع است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار