مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نخستین جشنواره فیلمنامه «100 ثانیه» اعتیاد در این شهرستان در اول‌‌‌ آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

محمد مهدی صباغی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره از طرح های مصوب فرهنگی ترویجی فرمانداری ویژه کاشان است گفت: علاقه مندان به شرکت در نخستین جشنواره فیلمنامه 100 ثانیه اعتیاد می‌توانند آثار خود را تا 25 مهرماه جاری به دبیرخانه این جشنواره به نشانی کاشان، بلوار شهید مفتح، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان ارسال کنند.

وی حداکثر مدت زمان آثار را100 ثانیه عنوان کرد وافزود: آثار ارسالی باید از تولیدات سال 89 به بعد باشد وهر فیلمساز و فیلمنامه‌نویس می تواند حداکثرسه اثر بهاین جشنواره ارائه کند.

به گفته مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان ، شرکت نویسندگان، نهادها، سازمان‌های دولتی و بخش‌خصوصی برای شرکت‌ در بخش‌های مختلف در این جشنواره از طریق تکمیل و ارسال فرم جداگانه تقاضا آزاد است.

وی اظهار داشت:فیلمسازان برای تهیه فرم تقاضای شرکت در جشنواره می‌توانند از طریق سایت این اداره بهنشانیwww.kashanfarhang.irاقدام و بعد از تکمیل فرم به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

صباغی حذف فیلمنامه‌های فاقد استانداردهای فنی را از بخش مسابقهیادآورشد و گفت: فیلمنامه‌هایی که بیش از یک نویسنده دارد، در صورت کسب مقام در جشنواره فقط یک جایزه دریافت می‌کند.

وی ارائه فیلمنامه‌ها با رعایت اصول حروف‌نگاری با اندازه قلم 14 و حداکثر در 20 صفحه به همراهنسخه ورد بر روی لوح فشرده به جشنواره را خاطرنشان کرد و گفت: هر فیلمنامه‌نویس باید فیلمنامه خود را در دو نسخه تایپ شده به همراه لوح فشرده آن به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به اینکه آثار ارسالی به بخش مسابقه فیلمنامه‌نویسی، بازگشت داده نمی‌شود تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ارسال نامطلوب آثار شرکت‌کننده و تبعات آن در رقابت‌ها بر عهده ندارد.

به گفته وی، فیلمنامه‌های بخش مسابقه در صورت تأمین اعتبار به منظور تشویق جوانان فیلمنامه‌نویس کشور بدون پرداخت حق تألیف در قالب کتابی به چاپ می‌رسد./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، فراخوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.