سامانه هواي سرد بارشي روي سواحل درياي خزر تا اواخر وقت امروز در اين منطقه استقرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "چهار شنبه 17مهرماه 92" اعلام شد، براساس نقشه هاي پيش يابي هواشناسي، سامانه هواي سرد بارشي روي سواحل درياي خزر تا اواخر وقت امروز در اين منطقه استقرار دارد لذا در اين مدت در سواحل درياي خزر ، استان اردبيل و با شدت کمتر براي استان هاي آذربايجان شرقي و غربي و شمال شرق کشور بارش باران، وزش باد و گاهي رعدو برق پيش بيني مي شود.


براساس اين گزارش، امروز شدت بارش ها در استان های گیلان، غرب مازندران و شرق اردبیل است و در مناطق مرتفع شمال غرب و ارتفاعات غربی و مرکزی البرز بارش برف دور از انتظار نیست.

لازم به ذکر است، از امروز تا ظهر پنجشنبه ، با افزايش سرعت وزش باد در شرق کشور، در استان خراسان رضوي، جنوب استان سمنان ، شرق استان تهران و شمال استان اصفهان و طي روزهاي پنجشنبه و جمعه در استان هاي خراسان جنوبي و سيستان وبلوچستان گردوخاک سبب کاهش کيفيت هوامي شود.

شايان ذکر است، طي اين مدت درمناطق  غربي استان هاي ايلام و خوزستان  نيز بادو گردوخاک دور از انتظار نيست.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران" و "البرز" امروز، صاف، همراه با بادو گردو خاک در ارتفاعات افزايش ابر پیش بینی می شود و در بیشینه دمای خود به 23 درجه و درکمترین حالت به 9 درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهاي پيام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار