ملی پوش وزن96کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی2013 بوداپست گفت:واقعاً نمی دانم کی و کجا درباره تبعیض کشتی آزاد و فرنگی صحبت کردم که دوستان رسانه یک چنین اخباری را از قول من منتشر کردند.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:یکی دو روز پیش از طریق یکی از دوستانم متوجه شدم یکی ار رسانه های نوشتاری از قول من خبری را منتشر کرده است.

وی ادامه داد: در این خبر آمده بود که من گفته ام مسئولان نباید میان کشتی آزاد و فرنگی تبعیض قائل شوند در حالی که اصلاً یک چنین حرفی نزدم و با قاطعیت عرض می کنم این خبر کذب محض است.

علیاری تصریح کرد:پس از مسابقات جهانی اتقاقی رخ نداده که بخواهم درباه آن صحبت کنم ولی متأسفانه برخی از دوستان رسانه از قول من خبر غیر مستندی را  منتشر کردند که واقعاً از این موضوع متعجب شدم.

وی افزود:من به عنوان یک کشتی گیر وظیفه ام کشتی گرفتن و هیچگاه به خودم اجازه نمی دهم به غیر از مسائل فنی پیرامون موضوع دیگری صحبت کنم در نتیجه هموراه تلاش می کنم تمام ذهنم معطوف به تمریناتم باشد.

نفر پنجم مسابقات جهانی 2013 درباره وضعیت فعلی خود اظهار داشت:پس از مسابقات جهانی  و دقیقاً از عصر همان روزی که به تهران رسیدم بدون استراحت در سالن کشتی حاضر شدم و تمریناتم را برای مسابقات آتی از سر گرفتم.

وی اضافه کرد: در مسابقات جهانی امسال تجربه میدان بین المللی چندانی را نداشتم و علی رغم این که می توانستم به مدال برسم پنجم شدم اما به هیج عنوان انگیزه ام را از دست ندادم وبا تلاش دوباره قصد دارم بار دیگر به دو بنده تیم ملی برسم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی دانشجویان تاکید کرد:تلاش وانگیزه ام دو چندان شده چرا که قصد دارم با حضور در اولین رقابت مهم پیش رو با یک مدال خوشرنگ ضمن افتخار آفرینی برای کشورم ناکامی مسابقات جهانی را نیز جبران کنم.

علیاری در پاسخ به این سوال که با وجود قاسم رضایی چقدر به پوشیدن دوباره دوبنده تیم ملی امیدوار است گفت:درست است قاسم رضایی به عنوان یکی از کشتی گیران عنوان دار المپیک و جهان در وزن 96 کیلو گرم حضور دارد اما این دلیل نمی شود که بخواهم به دوبنده تیم ملی فکر نکنم چرا که اعتقاد درام با توجه به تلاشی که انجام می دهم حرف های زیادی برای گفتن دارم و مطمئن باشید برای ملی پوش شدن با همه توان و انرژی از هر سدی عبور خواهم کرد.

فرنگی کار شهریاری کشورمان در خاتمه خاطرنشان کرد:قرار است در صورت فراهم شدن شرایط در مسابقات ارتش های جهان که اوایل آبانماه در تهران برگزار می شود شرکت کنم که با همه وجود برای موفقیت در این رقابتها روی تشک مسابقه حاضر خواهم شد./آق
برچسب ها: کشتی ، علیاری ، تبعیض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار