با افتتاح پايگاه ديجيتال انگشت نگاري پليس آگاهي در استان فارس ، سيستم سنتي انگشت نگاري در اين استان برچيده شد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، جانشين فرمانده انتظامي فارس با اشاره به اينكه پس از تهران اين دومين پايگاه انگشت نگاري ديجيتالي است كه در كشور راه اندازي شده گفت: روزانه به طور متوسط ۲۵۰ نفر به عناوين مختلف به مركز تشخيص هويت پليس آگاهي فارس در شيراز براي اخذ سوء پيشنيه مراجع مي كنند.
وي با بيان اين كه به منظور تسريع روند پاسخگويي به شهروندان، خريد ۱۰ دستگاه انگشت نگاري زنده ميسر شد افزود : با رونمايي از اين پايگاه الكترونيكي، سيستم سنتي انگشت نگاري در پليس آگاهي فارس بر چيده شد و از اين پس شاهد صرفه جويي در وقت و هزينه ارباب رجوع در مركز اخذ سوء پيشنيه پليس آگاهي فارس هستيم.
اين مقام مسوول ادامه داد: با راه اندازي اين پايگاه، با نخستين مراجعه فرد به اداره تشخيص هويت و انجام عمل انگشت نگاري، اطلاعات وي در بانك اطلاعات ثبت مي شود و چنانچه بعدها نياز به اخذ سوء پيشينه داشته باشد، ديگر لزومي بر ثبت اثر انگشت مجدد ندارد.
شكري پور گفت: نيروي انتظامي هر گونه اقدام در جهت خدمات مطلوب و مضاعف به هموطنان را بر خود واجب مي داند و همواره برای انجام اين مهم سعي در استفاده از تكنولوژي روز دارد.
وي بیان کرد: تسريع در اجراي مطالبات مردم توأم با دقت در دستور كار ناجا قرار دارد و براي رسيدن به اين هدف بايد روش هاي نوين را به خدمت گيرد.
سرهنگ شكري پور ادامه داد: افتتاح سيستم الكترونيك انگشت نگاري در شيراز ضمن بالا بردن ضريب كار موجب صرفه جويي در وقت و هزينه را براي شهروندان خواهد شد./س

برچسب ها: سیستم ، انگشت نگاری ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۳ تير ۱۳۹۶
سلام ... مگر سوپیشینه تاریخ انقضا ندارد؟؟؟ چرا باید یک نفر بخاطر سهل انگاری از مشاغل دولتی محروم باشد؟؟