مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی گفت: به مناسبت سالگرد سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مددجویان ساکن در مناطق محروم ناحیه راز و جرگلان مورد درمان رایگان قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی، امان‌الله حسین‌پور با اشاره به سالگرد سفر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)  به استان گفت: هشت تیم از دستگاه‌های مختلف بهداشتی و درمانی متشکل از پزشک، ماما، دارویار و کارشناسان بهداشتی در قالب طرح مردم‌یاری به منطقه محروم راز و جرگلان اعزام می‌شوند.

وی افزود: کمیته امداد نیز به شکرانه سفر رهبر انقلاب اسلامی به خراسان شمالی، مبلغی را برای تهیه دارو و همچنین تهیه کالاهای بهداشتی خانواده‌های تحت حمایت که مورد ویزیت قرار می‌گیرند اختصاص داده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی تصریح کرد: این تیم‌ها در تاریخ 17 مهر ماه برای ویزیت رایگان از ساکنان مناطق محروم به منطقه راز و جرگلان اعزام می‌شوند .

حسین‌پور اظهار کرد: اردوهای جهادی حرکتی جهادی و خالصانه برای رضای خدا و تهذیب نفس است که با توجه به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با هدف نهادینه کردن فرهنگ بسیجی، ترویج مردم‌یاری و مردم‌داری و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شکل گرفته است.
برچسب ها: راز ، جرگلان ، درمان ، مددجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.