مجموعه‌هاي "مرد هزار چهره" و "دزد و پليس" گونه‌اي متفاوت از پليس را در نمايي طنز به تصوير كشيدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، "مرد هزار چهره" يكي از مجموعه‌هاي تلويزيوني كه در آن به مقوله‌ي پليس به گونه‌ي طنز پرداخت.


"مهران مديري" كارگردان اين مجموعه در نقش يك سرهنگ نيروي انتظامي به ايفاي نقش پرداخت.
"مهران مديري" كارگردان اين مجموعه در نقش يك سرهنگ نيروي انتظامي به ايفاي نقش پرداخت و توانست مورد توجه مخاطبان قرار گيرد.

در زمان ساخت "مرد هزار چهره" همكاري بسيار زيادي با معاونت اجتماعي رخ داد و در واقع يك همه‌پرسي در نيروي انتظامي ميان پليس مقتدر و مهربان و اين همكاري ‌ها منجر به توليد مجموعه‌ي خوبي در ژانر پليس شد.
 
"مهران مديري" با وجود اينكه در اين مجموعه نقاط ضعفي را به تصوير مي‌كشيد ولي در نهايت مخاطب از زحمات اين نهاد آگاه مي‌شد و چون زبان طنز بهتر مي‌تواند واقعيت‌هاي جامعه را به مخاطبان منتقل كند مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.


"دزد و پليس" ساخته "سعيد آقاخاني" مجموعه‌ي ديگري بود كه در فضاي طنز به ژانر پليسي پرداخت.

داستان اين مجموه فردي شرور و خشن و سابقه‌دار روايت مي‌كرد كه در اثر ضربه‌ي ناشي از وقوع يك تصادف حافظه‌ي خود را از دست مي‌دهد و اين جريان باعث مي‌شود تا از كارهاي خلاف دست كشيده و با پليس همكاري كند.

در اين اثر بازيگراني چون "بهنام تشكر"، "هومن برق نورد"، "شقايق دهقان"، "كمند اميرسليماني"، "حميد لولايي"، "مهران مديري"، "مهران رجبي"،‌‌ "مرجانه گلچين" و .. حضور داشتند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.