معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حاشیه نمایشگاه پیوند آسمانی گفت : در هفته ازدواج از سه طرح تحقیقاتی حوزه ازدواج رونمایی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، لیلا جاویدان اظهار کرد: از سه طرح تحقیقاتی حوزه ازدواج با عناوین بررسی علل دیررسی سن ازدواج جوانان استان، بررسی ملاک ھا و معیار ھای انتخاب ھمسر در بین جوانان استان و بررسی علل و عوامل طلاق در شھرستان تبریز رونمایی می شود.

وی افزود: 21 مھر ماه مجمع خیرین ازدواج در تبریز به منظور جمع آوری کمک ھای انسان دوستانه راه اندازی می شود و ھمچنین سامانه رسیدگی به مسائل و مشکلات جوانان، مخصوصاً حوزه اخذ تسھیلات ازدواج از سوی اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی ایجاد می شود.

جاویدان درخصوص برنامه‌ھای ھفته ازدواج با بیان اینکه به ھمراه این نمایشگاه جشنواره پیوند آسمانی نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که در سطح کشور در استان‌ھای فارس و ایلام به صورت یک روزه برگزار می‌شود، در تبریز به مدت یک ھفته در معرض عموم قرار خواھد گرفت و این نمایشگاه با ھمکاری دستگاه‌ھای دولتی و غیردولتی از 15 لغایت 22 مھر ماه در فرھنگسرای الغدیر برگزار خواھد شد.

وی افزود: اداره کل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی سال گذشته در اجرای برنامه ھای ازدواج با امتیاز 25/93 در سطح کشور رتبه نخست را در بین سایر استان ھا کسب کرده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.