گروهک تروریستی منافقین در آمریکا سه عضو اصلی و فعال دارد که بعد از خروج نام این گروهک از فهرست سازمان‌های تروریستی فعالیت آشکار خود را آغاز کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،به نقل از فارس، سه عضو اصلی منافقین در آمریکا که تاکنون در پوشش‌های نویسنده و روزنامه‌نگار فعالیت می‌کردند، بعد از خروج نام گروهک منافقین از فهرست سازمان‌های تروریستی وزارت امور خارجه آمریکا به صورت آشکار فعالیت می‌کنند و این روزها وظیفه دارند تا با لابی‌های گسترده و صرف هزینه‌های گزاف برای پرداخت رشوه حمایت‌ سیاست‌مداران آمریکایی را به این گروهک که در آستانه اخراج از عراق قرار دارد جلب کنند.




یکی از این نفرات که با عنوان عضو شورای ملی مقاومت در رسانه‌های ضد انقلاب ظاهر می‌شود، «علیرضا جعفرزاده» است، وی که یکی از اعضای قدیمی گروهک رجوی است که توانسته به عنوان کارمند در رسانه فاکس نیوز نفوذ کند تا برای پیشبرد اهداف سازمان منافقین از توان رسانه‌های غربی استفاده نماید، ماموریت جذب نیرو در آمریکا را نیز بر عهده دارد.

یکی از ماموریت‌های جعفرزاده ورود به عرصه رسانه‌ای و رایزنی برای درج مطالب مرتبط با منافقین و مطابق با محتوای هدایت شده در رسانه‌های آمریکایی است.

وی که به خوبی می‌داند مطرح شدن نام سازمان در رسانه‌های بزرگ آمریکایی بازتاب گسترده‌ای در دنیا خواهد داشت، سعی می‌کند با پرداخت رشوه خبرنگاران فاسد را خریده و از این طریق مطالب مطلوب سازمان را در این رسانه‌ها منتشر کند.
برچسب ها: منافقین ، اشرف ، جعفر زاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
پرند
۱۱:۵۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
خب الان دقیقا چه جوری دخترشو طعمه کرد که مانفهمیدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
سلام
لطفا یک نگاه به تیتر و محتوای خبرتون بکنید . آیا باهم تناسبی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۸:۴۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
خوب پس دخترش چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
خب الان این چه ربطی به تیتر داشت ؟
آخرین اخبار