سخنران کمیسیون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي گفت: در جلسه دیروز بیشتر بحث آسیب شناسی مطرح بود و قرار است تا جلسه بعد با حضور اصحاب رسانه و اهالی فوتبال برگزار شود.


مصطفي افضلي فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسه دیروز عملکرد دست اندرکاران فوتبال از مربیان گرفته تا مدیران و داوران و بازیکنان از زوایای مختلف بررسی شد و راهکارها برای مبارزه با ناهنجاری ارائه گردید البته در این جلسه بیشتر بحث آسیب شناسی مطرح بود.

سخنران کمیسیون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي افزود: در این جلسه در خصوص تفاوت فاحش در دستمزدها به عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی دایر بر تشکیل کمیسیون فرهنگی ضعف نظارتی وزارت ورزش، عدم اجرای قوانین موجود در ورزش، عدم اجرایی شدن مصوبات و تصمیمات کمیته اخلاق که می تواند باعث برکناری برخی مسئولان شود بحث و تبادل نظر شد.

وی تصریح کرد: اما تصمیم بر این شد که به خاطر اینکه به مستندات بیشتری دست پیدا کنیم جزئیات این جلسه گفته نشود.

افضلی فر تأکید کرد: قرار است که جلسه بعد با حضور اصحاب رسانه و فوتبال برگزار شده و تصمیمات آن در اختیار همه گذاشته شود و اگر در مواردی تضییع حقوقی نیز صورت گرفته این موارد به قوه قضائیه ارجاع شود.

وی در خصوص پرونده هندبال و جودو عنوان کرد: چون این پرونده را بررسی نکرده ایم در این خصوص اظهار نظر نمی کنیم تا بحث فوتبال که به پایان برسد و به طور قطع کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مسائل مربوط به ورزش در همه ابعاد را پیگیری خواهد کرد.

پايان متن/مح
برچسب ها: افضلی فر ، ورزش ، کمیسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار