کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت : این شهرستان پتانسیل های خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارد که باید شناسایی شود و می تواند برای والیبال ایران حوزه استعدادیابی قوی باشد .

اصغر نائینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد رشد جمعیت در شهر ستان پردیس گفت :ما در شهرستان پردیس شاهد نمودار سعودی جمعیتی هستیم که بخش عمده آن به واگذاری مسکن مهر در این شهرستان برمی گردد و این افزایش جمعیت از ساختاری ادامه دار برخوردار است .

وی با ابراز تاسف از عدم تشکیل کانون استعداد یابی در شهرستان پردیس تصریح کرد : ولی متاسفانه با وجود استقرار اداره ورزش و جوانان هنوز کانون های استعداد یابی در این شهرستان تشکیل نشده است زیرا این شهرستان پتانسیل های خوبی در رشته های مختلف ورزشی دارد که باید شناسایی شود وشهرستان پردیس می تواند برای والیبال ایران حوزه استعدادیابی قوی باشد .

کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران در ادامه این مطلب تصریح کرد :همانند اسلام شهر که بازیکنان خوبی را در رشته والیبال به بدنه تیم ملی معرفی کرده است شهرستان پردیس هم می تواند در این راستا قدم هایی بزرگ بردارد و حتی اسلام شهر را در این راه پشت سر بگذارد و استعداد های خوبی را به جامعه والیبال کشور معرفی کند .

نائینی در خاتمه اظهارداشت :شهرستان پردیس با فعالیت کانون های استعداد یابی می تواند در آینده نزدیک با کشف استعداد های درخشان در این رابطه آینده تیم های ملی در رده های سنی پایه را تضمین کند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.