عمليات نيروهاي ارتش سوريه در مناطق مختلف دمشق و حومه آن عليه افراد مسلح بخصوص گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه ادامه دارد و ارتش تلاش مي کند با کمترين خسارات در اين مناطق پيشروي کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الميادين ؛ جنگنده هاي سوري در حملات خود مواضع افراد مسلح را که به نظر مي رسد از عناصر ارتش آزاد سوريه بودند در معظميه شام هدف قرار دادند. منابع نظامي اعلام کردند هدف از اين حملات انهدام مواضعي بود که به طور مشخص در نزديک منطقه سکه در اين منطقه قرار دارد. همزمان با اين حملات مواضع افراد مسلح در شمال معظميه شام نيز هدف حملات توپخانه اي قرار گرفت. عمليات در معظميه شام  از چند هفته پيش تا کنون ادامه دارد و با توجه به اهميت اين منطقه که در غرب دمشق قرار دارد ارتش سوريه تلاش مي کند سرنوشت اين درگيري ها را يکسره کند بخصوص که منطقه معظميه دمشق را به مناطق بخش هايي از ريف غربي دمشق تا قنيطره متصل مي کند و اين در حاليست که راه دمشق به قنيطره از پنج هفته پيش تا کنون به سبب اجراي عمليات ارتش در اين مناطق بسته است. 

وي افزود: ارتش سوريه در غوطه شرقي تا شمال شرق دمشق به عمليات خود در جوبر ادامه مي دهد و تا کنون پيشرفت هاي زيادي در منطقه متحلق جنوبي به دست آورده است. ارتش سوريه به عمليات خود در اين منطقه ادامه مي دهد و قصد دارد افراد مسلح و عناصر ارتش آزاد را در منطقه زملکا در محاصره قرار دهد و امنيت منطقه جوبر را که منطقه اي حياتي است تامين کند. عمليات ارتش در اين مناطق به کندي پيش مي رود و هدف از آن نيز پيشروي با کمترين خسارات ممکن است. 
برچسب ها: سوری ، عملیات ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار