در هفته نهم رقابتهای لیگ برتر هند بال مردان روز 18 مهر نماینده تهران به مصاف فلاورجان می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات لیگ برتر هندبال در هفته نهم تیم نیروی زمینی میزبان مس فلاورجان است و این دیدار روز پنجشنبه 18 مهر رأس ساعت 16 برگزار می شود.

در ادامه گزارش آمده است، ادامه مسابقات هفته نهم روز جمعه 19 مهر صورت خواهد گرفت که شامل صنعت مس کرمان به مصاف ثامن الحجج مشهد می رود و تیمی که هم اکنون بعد از سبزوار در رده دوم جدول قرار دارد و در تعقیب نماینده خراسان می باشد و دیدار بعدی بین تیم های صبای قم با شهرداری نیک اندیش است که نمایندۀ قم میزبان حریف اصفهانی خود است و اما بازی آخر که بین تیم های سبزوار صدرنشین و هپکو می باشد. نماینده خراسانی هم اکنون با اقتدار کامل پیشتاز این رقابتهاست.

این گزارش می افزاید، این هفته تیم نفت و گاز گچساران استراحت خواهد کرد تا طبق روال هفته های گذشته 5 دیدار صورت گیرد.

گزارش دیگری می گوید، هم اکنون تیم سبزوار با 16 امتیاز و اختلاف 4 امتیازی با تیم دوم در صدر جدول قرار دارد و ثامن الحجج مشهد هم با 12 امتیاز در رده دوم ایستاده است و نماینده یزد با 11 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد.

در پایان گزارش خاطرنشان می شود: متأسفانه مسابقات لیگ برتر یکی دو هفته ای است که با حواشی همراه است و امیدواریم که این مسائل هر چه زودتر حل شود و این رقابتها با آرامش به کار خود ادامه دهد.

پايان متن/مح

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار