سروه خرازی گفت: تعداد تیم های سوپر لیگ سال جاری کاهش یافته است این کار باعث می شود کیفیت این رقابتها پائین بیاید.

سروه خرازی در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران نهمین دوره سوپرلیگ بانوان 6 تیم حضور دارند این عامل باعث می شود که کیفیت این رقابتها پائین بیاید.

سرپرست تیم هندبال شهردرای سنندج تصریح کرد: با شرایط اکنونی ما 5 بازی رفت داریم و5 بازی رفت داریم و 5 بازی برگشت که در مجموع 10 دیدار خواهیم داشت که خیلی کم است هرچه تعداد تیم ها بیشتر باشند هیجان آن نیز بالاتر است.

خرازی در ادامه گفت: به نظر من برای مسابقات سوپر لیگ 4 تیم بالا بیایند بهتر است چرا که اگر مشکلی هم تیمی پیدا کند بقیه تیم ها فرصت دارند در این مسابقات باشند.

وی عنوان کرد: در هفته اول رقابتهای سوپر لیگ میزبان لارستان هستیم و معتقدیم که بازیکنان تیم مان با هوشیاری کامل مقابل این حریف می روند و امتیاز لازم را کسب می کنند.

خرازی گفت: سومین سال حضور خود را در لیگ برتر بانوان تجربه می کنیم در سال اول چهارم شدیم و پارسال نیز در پایان این رقابتها به عنوان سومی بسنده کردیم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه از نظر مالی مشکل خاصی نداریم و خود شهرداری استان اسپانسری تیم را برعهده گرفته است.

خرازی اضافه کرد: تعدادی از بازیکنان تیم ملی پوش هستند که می توان به سمیرا علی رهائی، مژگان قهرمانی،‌شقایق بابا پیری، سیران احمدی و دلینا محمودی اشاره کرد.

وی افزود: سنندج یکی از قطبهای هند بال در غرب کشور است و تیم های خوبی در این شهرستان فعال هستند و این ورزش طرفداران زیادی دارد.

خرازی یاد آور شد: سر مربی تیم شهرداری سنندج شافعیان هستند وی مربی با دانش هستند و زمانی که در تیم ملی هم بودند با تیم هماهنگ بودند و توانستیم در سال گذشته در جایگاه سوم لیگ برتر بایستیم.

وی گفت: این مربی از سرمایه های هندبال کشورمان هستند که باید در تیم ملی از وی به بهترین وضع استفاده شود و اگر شافعیان در تیم ملی نباشد هند بال بانوان ایران ضرر می کند و معتقدم دانش بالای وی می تواند به پیشرفت تیم ملی کمک کند.

وی اشاره کرد: نزدیک به 13 سال است که در هند بال هستم و هم اکنون نیز به عنوان سرپرست در خدمت این تیم هستیم و با جان و دل هر کاری که به توسعه و پیشرفت تیم کمک کند انجام می دهم.

خرازی در مورد وضعیت هند بال بانوان کشورمان گفت: شرایط کنونی هند بال بانوان نسبت به چند سال پیش بهتر شده است و استقبال خوبی از این رشته از میان این قشر از جامعه می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: همانطور که در اوایل صحبتهایم گفتم باید تعداد تیم های لیگ برتری افزایش یابد تا کیفیت آن نیز بالا رود البته این را نیز باید گفت که نبود اسپانسر مالی از موانعی هستند که تیم ها نمی توانند به لیگ برتر بیایند.

پايان متن/مح
برچسب ها: هندبال ، شافعیان ، اسپانسر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار