با بازگشت کارلوس کی روش به کشورمان اردوی آماده سازی تیم ملی جهت حضور پررنگ در رقابت های جام جهانی آغاز شد و در این بین نفرات با تجربه تری مثل نکونام برای تیم ملی تعیین کننده است.

نکونام در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: خدا را شکر هر چه جلوتر می رویم وضعیت بهتر می شود و امیدواریم با اضافه شدن بازیکنان لژیونر و بهبود مصدومان بتوانیم با تمام قوا به مصاف تایلند برویم.

کاپیتان تیم ملی درباره بازی با تایلند اضافه کرد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. ما همیشه در بازی با تایلند به مشکل می خوریم چرا که آنها خیلی خوب و منسجم دفاع می کنند و پیش بینی می کنم بازی سختی را در پیش رو داشته باشیم.

نکونام به لغو دو اردوی قبلی تیم ملی اشاره کرد و افزود: بازهم جای خوشحالی دارد که این اردو تشکیل شده چرا که برای جام جهانی نیاز به بازی های بیشتر و حریفان قدرتمندتری داریم.

شما ببینید استرالیا می رود و از برزیل شش گل دریافت می کند تیمی که سی لژیونر دارد این گونه نتیجه گرفته اگر ما بخواهیم بدون آمادگی راهی برزیل شویم قطعاً وضعیت بدتری در انتظارمان است.

او اضافه کرد: ما نباید مثل دو اردوی قبلی زمان را از دست بدهیم و در جام جهانی به زنگ تفریح  حریفان تبدیل شویم.
این بدان معنی نیست که فینالیست شویم اما باید بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم.

این بازیکن در پایان پیرامون حضور بازیکنان دورگه جدید در تیم ملی گفت: به هر حال هر بازیکنی که دعوت سرمربی را قبول می کند هدفش کمک کردن است درست مثل امید نظری، قوچان نژاد و اشکان دژاگه که کمک شایانی به حضور تیم ملی در جام جهانی کردند.
 
امیدوارم نفرات جدید مثل دانیال داوری و بیت آشور بتوانند در راه موفقیت تیم ملی را همراهی کنند./زر

برچسب ها: نکونام ، کارلوس ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار