جابجایی هر بسته با 193 سرویس پست تلفنی فقط 6 هزار تومان

193 سرویس پست تلفنی شرکت پست که هر بسته را با 6 هزار تومان جابجا کرده این سرویس هفته آینده در شهر تهران افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران کرباسیان مدیر عامل شرکت پست در جمع خبرنگاران گفت: سرویس پست تلفنی 193 خدمات پستی در درب منزل یا شرکت ارائه می شود این سرویس ابتدا در شهر اصفهان ، سپس در خوزستان و هفته گذشته در شهر قم و کرمانشاه راه اندازی شده و هفته آینده در شهر تهران افتتاح می شود.

وی افزود: هزینه جابجایی در تهران حداکثر 6 هزار تومان و در استانها بستگی به استان 4 هزار تومان یا کمتر از این مبلغ است که پس از تحویل کالا یک پیام برای فرستنده ارسال که کالا مورد نظر تحویل داده شد.

کرباسیان ادامه داد: سرویس دیگر شرکت پست سرویس کارت پستال است که روزانه 4 تا 5 هزار کارت پستال به مناسبت های مختلف توسط شرکت پست ارسال می شود که مردم بدون مراجعه به جایی در خواست کارت پستال می دهند.

مدیر عامل شرکت پست افزود: رهگیری مرسولات از سالهای گذشته شروع و امسال تکمیل شد که اکثر مرسولات قابل رهگیری است و تعداد مراجعه به سایت پست روزانه 70 هزار است که 14 هزار برای خرید و فروش اینترنتی و 4 تا 5 هزار خرید کارت پستال است.

وی تصریح کرد: با راه اندازی get way در دو ماه اول هم شرکت ها و هم مجموعه شرکت پست مشکلاتی زیادی داشتند ولی از اردیبهشت ثبات کاری به وجود آمد بدون اقدام خاص 90 درصد رشد و 2 میلیون و 200 کالا توسط گیت وی به فروش رفته است. /
برچسب ها: کارت ، مرسولات ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار