مربي تيم فوتبال استقلال اظهار داشت: قاضي فوروارد تاثيرگذاري است و استقلال بيشتر به وي نياز دارد.

کريم بوستاني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد شايعه فروش محمد قاضي به تيم کره اي افي-سي سئول گفت: يکشنبه 14 مهر در تمرين استقلال هيچ صحبتي در اين مورده نبوده است در ضمن باشگاه استقلال بيشتر به اين بازيکن نياز دارد هيچ تيمي در کوران مسابقات يکي از بهترين بازيکن خود را از دست نمي دهد.

مربي تيم فوتبال استقلال در ادامه افزود: قاضي که در تيم آبي پوش هم خوب بازي مي کند و هم گل مي زند چرا نبايد به تيم ملي کشورمان که از داشتن يک فوروارد شش دانگ رنج مي برد، دعوت شود اصول انتخاب بازيکنان تيم ملي چگونه بوده است.

بوستاي در مورد درگيري صادقي، رحمتي و اکبرپور گفت: در تمرين يکشنبه سيد مهدي رحمتي و سياوش اکبرپور در تمرينات به خوبي شرکت داشتند. اميرحسين صادقي هم در اردوي تيم ملي بود در ضمن در تيم استقلال صادقي و رحمتي دوستان صميمي يکديگر هستند و هيچ مشکلي با هم ندارند من اين موضوع را تکذيب مي کنم.

مربي تيم آبي پوش پايتخت در مورد بازي نکردن آرش برهاني و موضوع جابجايي وي با يکي از بازيکنان تراکتور سازي گفت: آرش از بازيکنان تيم است که در بازي با اف-سي سئول هم به بازي آمد کم بازي کردن برهاني دليل فقط کارهاي تاکتيکي سرمربي تيم امير قلعه نوعي است درست است که برهاني به طور چرخشي در بازيها شرکت مي کند ولي بازيکن تيم است اگر هم صحبتي در مورد رفتن وي است خود آرش برهاني شايد بخواهد برود من مسئله فروش برهاني را تکذيب مي کنم.

پايان متن/مح

برچسب ها: شایعه ، فروشی ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار