سروش عرشی: باید از بازیکنان شاغل در لیگ برتر هندبال آزمایش دوپینگ بگیرند. بیشتر بازیکنان مواد نیروزا مصرف می کنند.

سروش عرشی مربی تیم هند بال نیروی زمینی تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: درحال حاضر اکثر بازیکنان شاغل در لیگ برتر هندبال که از بازیکنان ملی پوش ما هستند مواد نیرو زا مصرف می کنند. من از فدراسیون هندبال خواهش میکنم از این هفته تست دوپینگ از بازیکنان بعد از بازی بگیرند. مطمئن هستم که جوب آزمایش تعداد زیادی مثبت خواهد بود. در این صورت تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی هم محروم خواهند شد!

وی در ادامه افزود: فدراسیون هندبال به مشکلات رسیدگی نمی کند. متأسفانه در هفته ای که گذشت در 4 بازی مشکل داوری وجود داشت. حاشیه های داوری در هفته هایی که گذشته هندبال را روبه نابودی کشیده است. رئیس فدراسیون باید چاره ای بیاندیشد. نباید تمام مسائل هندبال را به دست ثامن الحجج سپرد. اگر می خواهند این طور ادامه دهند لیگ برتر را تعطیل کنند و فقط با تیم های ثامن الحجج یک و دو کار خود را ادامه دهند! متأسفانه فدراسیون از یک هیئت هندبال شهرستان کمتر کار می کند. تمام مسئولیت های فدراسیون تحت نظر ثامن الحجج است.

عرشی در ادامه تصریح کرد: بازیکنان ما در هفتۀ قبل می توانستند در مقابل تیم ثامن الحجج مشهد پیروز شوند. اما اشتباهات داوری حق برد را از ما گرفت. ناظر فدراسیون هندبال آسیا نیز با نظر ما موافق بود و از ضعیف عمل کردن تیم داوری صحبت کرد. من با حرف آقای مرتجی موافق هستم 5 داور هندبال هستند دنبال ناپاکی های داوری می باشند. من خودم علناً رشوه دادن به کوبل های داوری را مشاهده کرده اما نمی توانم حرفم را اثبات کنم. باید از طريق کمیسیون اصل 90 پیگیر این مسئله باشیم.

*چرا به کمیته مربیان يک میلیون نداده اند!

عرشی در رابطه با هدیه يک میلیونی باشگاه ثامن الحجج به داوران افزود: من نمی دانم چرا دفترچه حساب برای داوران افتتاح کرده اند؟! دلیل این که برای مربیان این کار را نکرده اند چیست؟! این که با نیت های معنوی هدیه به کمیته داوران می دهند کار شایسته ای نیست. قبل از بازی ثامن الحجج سبزوار ساک و لباس به تیم های داوری داده اند. اینکه علناً دفترچه حساب برای داوران باز می کنند و بعد در همه ی رسانه ها اعلام می کنند نيت معنوي داشته اند بسيار غير منطقي است. در حال حاضر تمام داورانی که در لیگ برتر سوت می زنند بر سر اینکه کدامیک برای تیم های ثامنی قضاوت کنند دعوا دارند! مطمئناً نیتی پشت این قضیه هست که همه داوران مشتاق هستند که قضاوت بازی ثامن الحجج را بر عهده بگیرند.
عرشی در پایان خاطرنشان کرد: اینکه ناپاکی های داوری در ورزش ایران وجود دارد شکی نیست. این مسائل باید از راه های قانونی حل شود چون تبعات اشتباهات و حاشیه های داوری کل هندبال ایران را در برگرفته و این رشته را رو به زوال می کشاند.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: هندبال ، رشوه ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار