دختري که به خاطر خشونت دزدان کارش به بيمارستان کشيده شد، ماجراي سرقت را در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بازگو کرد.

دختري جواني روز گذشته در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ پرده از راز يک سرقت خونين برداشت.

اين دختر قرباني جزئيات ماجرا را اينگونه شرح داد: در حال رفتن به خانه بودم که ناگهان سرنشين عقب يک دستگاه خودرو پرايد اقدام به سرقت کيف دستي‌ام کرد و در ابتدا در برابر آنان مقاومت کردم ولي آن‌ها با بي‌رحمي و خشونت مرا روي زمين کشانده و پس از چند متر مرا به طرفي ديگر پرتاپ کرده و کيفم را به سرقت برده و متواري شدند. من نيز که از ناحيه دست و پا دچار جراحات و خونريزي شده بودم با همکاري مردم به بيمارستان منتقل شدم.

بنا بر گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، پس از اين سرقت نيز کمي جلو تر سرنشيانان همين خودرو گوشي فردي ديگري را که در حال مکالمه بود به سرقت برده و مجدد متواري مي‌شوند.

در پي اين دو موضوع مرکز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ درباره اين حادثه تلخ در پايتخت گفت: ماموران پليس تهران با رصد شبانه روزي شهر توانستند اين اقدام را ضبط و سه سارق داخل خودور را به نام‌هاي محسن، حميد و ناصر شناسايي کنند و شب گذشته زماني که اين افراد با يک دستگاه زانتيا مسروقه در محدوده تهرانپارس در حال پرسه زني بودند، ماموران عمليات جهت دستگيري اين افراد اعزام شدند و پس از چند دقيقه تعقيب و گريز در نهايت خودرو متهمان از تعادلش خارج شده و با گارديل برخورد مي‌کند و هر سه متهم دستگير مي‌شوند.

مرکز اطلاع رساني تهران بزرگ خاطر نشان کرد: تعدادي از مالباختگان تا الان شناسايي شدند و اين دختر جوان نيز امروز جهت شکايت و گرفتن کيفش به کلانتري گلبرگ مراجعه کرد.

گفتني است دختر جوان که به درخواست خودش نامش برده نشد، در تماسي تلفني اين موضوع تائيد کرد و از سرعت عمل پليس تهران تشکر نمود.  

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اشكان
۰۸:۵۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۲
احسن بر اين دختر شجاع ونترس .
و احسن بر ماموران زحمتكش و وظيفه شناس نيروي انتظامي كه به سرعت اين متهم ها رو دستگير كردند .
نيروي انتظامي واقعا متشكريم .
آخرین اخبار