کارشناس داوری کشورمان گفت: رأی دادگاه نسبت به حکم محسن قهرماني قطعی نیست و امکان اینکه بر شدت این مجازات افزوده یا از آن کاسته شود، وجود دارد.

پرویز سیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دادگاه رأي محروميت محسن قهرماني را صادر کرده که اين رأي به صورت موقت است، بنابراين براي زمان محروميت اين داور کشورمان زمان مشخصي تعيين نشده است.

کارشناس داوري کشورمان تصريح کرد: اعلام نکردن رأي قطعي توسط کميته انضباطي، یکی از قشنگ ترین کارهای اين ارگان است که برای رعایت عدالت انجام مي شود، تا همه شواهد در خصوص اعلام رأي قطعي در نظر گرفته شود و تصمیم گیری نهايي با بررسی تمامی شواهد اعلام شود.

وی افزود: امکان این که کميته انضباطي تصمیم جدی تری در این رابطه بگیرند، زیاد است و ممکن است که به محرومیت دائم الامور این افراد منجر شود اما از طرفی هم شايد این مدت محرومیت کافی باشد. اما بايد بگويم همچنان این پرونده باز است و هیچ چیز در اين خصوص معلوم نیست.

سيار در ادامه گفت: از دیدگاه من داور یک انسان شريف جامعه بوده و کارش ایجاد عدالت و رساندن حق به حق دار است و فاسد شدن آن بدترین مشکل موجود است و می توان این ضرب المثل را زد که هرکه بگندد نمکش می زند وای به روزی که بگندد نمک!...

وی خاطرنشان کرد: قاضي بايد در هر صورت حکم عادلانه صادر کرده و با تخلفات برخورد کند.

پايان متن/مح
برچسب ها: سیار ، محرومیت ، عدالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار