چهارمين همايش مديران ستادي شركت فرودگاه‌هاي كشور با محوريت روش‌هاي هماهنگي و ارتباط واحدهاي ستادي با فرودگاه‌ها در سالن كنفراس هتل ترانزيت فرودگاه بين‌المللي مهرآباد برگزار شد.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران، رسولي‌نژاد در اين نشست ضمن تبريك فرا رسيدن ماه ‌ذي‌الحجه و آرزوي قبولي طاعات و عبادات زائران بيت‌اله الحرام به بخش‌هايي از اقدامات صورت گرفته براي اعزام هرچه بهتر زائران از فرودگاه‌ها اشاره و عمليات صورت گرفته در اين راستا را مثبت ارزيابي كرد.

وي در ادامه مقوله تغيير در عرصه مديريتي را مورد توجه قرار داد و با بيان اينكه تغيير باعث حركت و پويايي مي‌شود، افزود: جابجايي مديران در نظام اداري امري طبيعي است و مهم اين است كه در زمان داشتن مسئوليت، وظايف را به‌درستي انجام دهيم.

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور ، مديران صنعت حمل‌ونقل هوايي را جزء كارآمدترين، دلسوزترين و منظم‌ترين كاركنان توصيف كرد.

وي همچنين ميزان ساعات كاري كاركنان را در چارچوب مصوبات هيات دولت عنوان كرد و افزود:تا تصميم جديد دولت در زمينه ساعات كار، در زمينه پرداختي كاركنان تغييري صورت نخواهد كرد.

رئيس هيئت مديره شركت فرودگاه‌هاي كشور ميزان موفقيت و كارآمدي را در گروي خودنظارتي در امور مختلف و محوله عنوان كرد و افزود: هر بخش بايد بر امور اجرايي و مديريتي خود نظارت داشته باشد و به‌موقع براي رفع اشكلات و ايرادات آن اقدام كند.

رسولي‌نژاد، موفقيت شركت را مرهون تلاش‌هاي همه همكاران در سطوح مختلف عنوان كرد و افزود: به‌يقين با وفاق و همدلي بيش از پيش مي‌توان موفقيت‌هاي بيشتري را براي شركت فرودگاه‌ها متصور بود.

در ادامه اين نشست نيز سياوش اميرمكري عضو هيات مديره و معاون توسعه مديريت و منابع به اقدامات انجام شده در حوزه متبوعش پرداخت و از برگزاري آزمون استخدامي در شركت فرودگاه‌ها خبر داد.

وي با بيان اينكه مراحل كسب مجوز برگزاري آزمون انجام شده است، گفت: به دنبال مجري برگزاري آزمون هستيم و پيش‌بيني مي‌شود تا پايان ماه جاري آگهي آزمون نيز آماده شود.

اميرمكري همچنين با تاكيد بر لزوم آموزش كاركنان و تقويت بنيه‌ي علمي شركت فرودگاه‌ها گفت: با پرديس دانشگاه تهران براي پذيرش كاركنان در مقطع كارشناسي ارشد تفاهمنامه‌يي امضاء شده است و اميدواريم در آينده نيز اين قراداد تا سطح دكتري پيش رود.

در ادامه نيز حشمت‌اله قرباني مديركل بهسازي و توسعه ساختمان به ارائه گزارش در حوزه متبوع خود پرداخت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار