هاشمی با بیان این که حسن شهرت، اصالت فرد و سابقه کاری برای انتخاب افراد برای استانداری مهم است گفت: باید اشخاصی انتخاب شوند که نسبت به وظایف خود حساس باشند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید حسن هاشمی استاندار تهران در نشست استاندار تهران با ائمه جمعه گفت: در تمام سابقه خدمت خود اعتدال را در کارهای خود لحاظ کردم و به همین ترتیب بحث تجربه کاری خود را جزء مسائل حساس در فرمانداری ها لحاظ می کنیم آن هم به این دلیل که تجربه یکی از ارزشمند ترین سرمایه های یک مدیر موفق است.

وی افزود: برای انتصاب افراد، حسن شهرت، اصالت فرد، اصالت خانوادگی، و حفظ اعتدال شخصی از واجبات در انتخابات افراد در استانداری و فرمانداری است.
استاندار گفت: باید افراد شرایط و ویژگی کار را داشته باشند و در دولت تدبیر و امید مشخص شده است که چگونه باید افراد را انتخاب کرد تا نسبت به وظایف خود حساس باشند.

به گفته استاندار تهران امیدواریم در دولت تدبیر و امید بتوانیم خواسته های افراد را جامه عمل بپوشانیم آن هم به این دلیل که به گفته مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند چون ایشان می دانستند که دشمنان نظام فقط با اعمال زور از طریق اقتصادی می توانند به مردم ضربه بزنند اما همین مردم در مقابل این اقدام دشمنان کاملاً عالی در انتخابات حضور پیدا کردند.

به گفته هاشمی آمار ائمه جمعه باید افزایش پیدا کند همان طور که رهبري برای همه مردم ، استاندار برای همه مردم است ائمه جمعه هم باید برای همه مردم باشد و امیدواریم ائمه جمعه حماسه سیاسی را جزء اولویت های کاری خود قرار دهند.

استاندار تهران درباره مدیریت خود در استانداری و فرمانداری گفت: من در همه امور اختیارات را به معاونین واگذار می کنم اما به شدت آن ها را کنترل می کنم و در شهرستان ها باید مردم با تعامل با فرمانداری و استانداری ها و بخشداری اکثر مشکلات خود را حل کنند آن هم به این دلیل که به گفته امام علی (ع) خدا بر قومی که مسلمان نیست اما وحدت دارد رحم می کند اما به قوی که مسلمان است اما وحدت ندارد رحمی نمی کند.

به گفته هاشمی باید وحدت در تمام بخش ها جاری و ساری باشد.

در ادامه استاندار تهران خاطر نشان کرد: ساخت و تجهیز مصلی ها را باید اولویت بندی کرد اگر 4 مصلی به اتمام برسد خیلی بهتر از آن است که 30 مصلی نیمه تمام داشته باشیم.

به گفته هاشمی صحن حضرت زهرا(س) برای شیعیان باعث فخر و افتخار است و امیدواریم هر چه زودتر این اقدام به اتمام رسد و نشست های استانداری با ائمه جمعه هر فصل یک بار انجام شود./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.