بدمینتون باز کرمانشاهی با عبور از سد همشهری خود موفق به کسب عنوان نخست مسابقات رده سنی نونهالان رنکینگ بدمینتون کشور در قم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

بعد از مشخص شدن نفرات اول تا سوم مشترک پیکارهای رده سنی نوجوانان بدمینتون رنکینگ قهرمانی دختران کشور در قم، نفرات راه یافته به دیدار نهایی رده سنی نونهالان این پیکارها نیز به مصاف یکدیگر رفتند تا برترین های کشور در این رده سنی معرفی شوند.

تیم ها و نفرات راه یافته به دیدار نهایی رقابت های بدمینتون قهرمانی رده های سنی نونهالان و نوجوانان رنکینگ بدمینتون دختران کشور در قم در حالی مشخص شدند که در پایان پیکارهای رده سنی نونهالان، بدمینتون باز کرمانشاهی قهرمان شد.

در این رقابت نکته جالب توجه این بود که دو بدمینتون باز کرمانشاهی یعنی مائده عزیزی و نازنین بشیری توانستند دو نماینده تیم تهران یعنی نسیم صفایی و یگانه تفرشی را در دیداری بسیار حساس و نفس گیر شکست داده و به فینال رده سنی نونهالان بخش انفرادی راه یابند.

در مسابقه پایانی رده سنی نونهالان بخش انفرادی مسابقات رنکینگ بدمینتون دختران کشور و در جدال رقبای هم استانی از کرمانشاه، نازنین بشیری با نتیجه دو بر صفر از سد مائده عزیزی گذشت و بدین ترتیب عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و کاوه ادیبی از خوزستان در جایگاه دوم ،نایب قهرمانی شد و یگانه تفرشی و نسیم صفایی هر دو بدمینتون باز تهرانی ته صورت مشترک سوم شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.