در دیدار مدیرکل، معاونین و روسای ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی، بر وظایف اداره کل تهران به عنوان ویترین و نماد ورزش و جوانان کشور تاکید شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این جلسه، کیومرث هاشمی ضمن تقدیر از فعالیت های همه مدیران و زحمتکشان ورزش و جوانان استان تهران گفت: همه استان ها یک طرف و استان تهران به عنوان نماد و الگوی کشور طرف دیگر است.

وی افزود: اگر در این اداره کل خوب کار شود، انعکاس آن به صورت کشوری خواهد بود که این کار موجب می شود تحرک بیشتری نیز از سوی ادارات کل سایر استان ها صورت پذیرد.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی با اشاره به حساسیت ورزش و جوانان استان تهران گفت: به دلیل نگاه بسیاری از دستگاه ها و نهادها که در پایتخت هستند و ارزیابی آن ها از فعالیت های صورت گرفته، کار در اداره کل تهران از حساسیت بالایی برخوردار است و برای اینکه نظر جامعه مخاطب و انتظارات به حق مردم پایتخت را فراهم آوریم باید تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل تهران می طلبد که با تغییر ساختاری در بدنه، جدای از سایر ادارات باشد و باید از مکانیزم ها برای تشکیلات ورزش و جوانان بهره برد.

هاشمی افزود: شهر تهران دارای 4 حوزه است که بنا به ضرورت باید به ساختارهای کوچکتری تقسیم شود و کار با کیفیت بیشتری به انجام برسد.

وی ادامه داد: برای اینکه اداره کل تهران در هر زمانی و در هر مدیریتی،اثرات مثبتی برای پایتخت داشته باشد از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد و امیدوارم برنامه روز تربیت بدنی و ورزش به خوبی در تهران برگزار شود.

در این جلسه که به منظور ارائه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش برگزار شد، نژادفلاح ضمن ارائه گزارشی پیرامون فعالیت های اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: هدف از دیدار با مسوولان وزارت، بهره برداری از نقطه نظرات وزارت ورزش و جوانان برای بالابردن کیفیت برنامه اداره کل است که بنا داریم تا به صورت گروهی و با حضور مدیران این اداره کل با اجرای سیاست های وزارت متبوع در تعالی ورزش و جوانان قدم های موثری را برداریم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در اداره کل، تعامل صمیمانه و جدی میان مدیران و پرسنل ایجاد شده که بنا داریم تا از این ظرفیت برای اجرای برنامه های مختلف و توسعه ورزش در استان تهران استفاده نماییم.
 
پايان متن/زر
برچسب ها: تهران ، هاشمی ، ویترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار