مجموعه "هفت سنگ كاري" به كارگرداني عليرضا بذرافشان اين روزها مراحل توليد خود را پشت سر مي‌گذارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه سه سيما، مجموعه هفت سنگ کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که در 40 قسمتی 40 دقیقه ای به کارگردانی علیرضا بذرافشان این روزها مراحل تولید خود را پشت سر می گذارد.

داستان این مجموعه اپیزودیک درباره سه خانواده است که کنار یکدیگر زندگی می‌کنند. در هر قسمت از این سریال سه داستان مطرح می شود که در نهایت به یک نتیجه گیری منجر می شوند.

علیرضا بذرافشان، سارا خسرو آبادی، حسین تراب نژاد و  فروغ فروهیده گروه نویسندگان این سریال را تشکیل می دهند و تهیه کنندگی آن را مجید مولایی برعهده دارد.

مهدی سلطانی ، پرویز پور حسینی ، بهنام تشکر، الهام پاوه نژاد، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، عزت ا.. مهرآوران ، مهتاج نجومی، ارسلان قاسمی، سیما مطلبی، پارسا قراخانلو، حامد کیازال، حنانه احدی و روژین نفوتی نژاد به عنوان بازیگران اصلی در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.
علیرضا بذرافشان در گفت و گو با روابط عمومی شبکه سه سیما درباره وضعیت فعلی پروژه هفت سنگ بیان داشت: در حال حاضر مشغول تصویربرداری قسمت دوم سریال هستیم و نزدیک به 25 درصد پروژه پیش رفته است.

وی همچنین درباره بازیگران مهمان این قسمت اضافه کرد: در این قسمت مهتاج نجومی، عزت الله مهرآوران و افشین سنگ چاپ به عنوان بازیگر مهمان حضور دارند. 

وی با بیان این که تاکنون تصویربرداری 3 قسمت از کار نهایی شده است، درباره داستان اپیزود دوم این اثر ادامه داد: در قسمتی که در حال ضبط آن هستیم کاراکترها معرفی می شوند. روزبه و الهام زن و شوهری هستند که کودکی را به فرزند خواندگی قبول می کنند. اما ناپختگی و کم تجربگی شان در نگهداری این فرزند مشکلاتی را برایشان به وجود می آورد.

کارگردان نابرده رنج همچنین در پاسخ به این که آیا به کاربردن لفظ شیرین درباره فضای سریال تعبیر درستی است یا نه، تصریح کرد: می توانیم این سریال را یک کار شیرین بدانیم. از این نظر که کار ما کمدی صرف نیست و از طرفی هم فضای غمگین و دراماتیکی ندارد. این شیرینی در بعضی از کاراکترهای قصه هم نمود دارد و به معنای اغراق آن ها در انجام بعضی اشتباهات است.

وی با اشاره به این که در هفت سنگ مضمون بر فرم چیرگی دارد، اظهار داشت: تاکید هفت سنگ بر روابط بین آدم ها در یک خانواده است. به ویژه رابطه بین والدین و فرزندان. به نظر من این موضوعی است که کمتر در سریال های تلویزیونی به آن پرداخته می شود. این مجموعه فضایی نزدیک به سریال های همسران و خانه سبز دارد. مجموعه هایی که رابطه میان انسان ها را بررسی می کرد و بر آن تاکید داشت.

بذرافشان همچنین در پایان درباره گره ها و تعلیق های به کار رفته در قصه نیز عنوان کرد: تعلیق های موجود در این قصه کم نیست و گره ها در نوع خودشان و در فضای این سریال پیچیده هستند. در واقع هر قسمت سه قصه باز می شود که در پایان همگی به یک برآیند می رسند.

تصویربرداری قسمت دوم این سریال هم اکنون در یک مهد کودک دنبال می شود و بهنام تشکر و فرناز رهنما به ترتیب با ایفای نقش های روزبه و الهام کاراکتر های محوری این قصه از مجموعه را بازی می کنند.

عوامل تولید این سریال نیز عبارتند از:
مدیر تصویربرداری : فرشاد گل سفیدی، صدابردار: شهرام متولی باشی، طراح چهره پردازی : محمد قومی، طراح صحنه و لباس : محسن نوروزی، مدیر تولید: فواد بور بور، دستیار اول کارگردان : رضا شریفی، منشی صحنه : غزل رشیدی، دستیار برنامه ریزی :مریم پدمه، دستیار دوم  کارگردان : محمد اسماعیلی، عکاس : علیرضا حمید نژاد، مدیر تدارکات : حامد پرهیز./ص  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار