"حسن گروسي" گفت: لبيك اولين شبكه تلويزيوني داينترنتي خاورميانه 24 ساعته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما، حسن گروسی مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه تلویزیونی اینترنتی لبیک گفت: لبیک اولین شبکه تلویزیونی اینترنتی خاورمیانه است که در سال 1384 با هدف فرهنگ سازی در زمینه حج و زیارت در قالب های متفاوتی مانند فیلم ، سریال ، مستند ، نماهنگ و برنامه های ترکیبی راه اندازی شد.

وی افزود: در طول هشت سال گذشته این شبکه توانسته است با جذب مخاطبان بسیاری در سراسر ایران و جهان در رابطه با فرهنگ سازی امور حج و همچنین در خصوص معرفی زائر نمونه قدم‌های بزرگ و موثری را بردارد به طوری که در دیداری که اعضای گروه اعزامی رسانه ملی به حج تمتع امسال در مدینه منوره با حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه داشتند ایشان نیز ضمن تاکید بر نقش رسانه در فرهنگ سازی امور حج و زیارت این نکته را یادآور شدند که بخش اعظمی از تعمیق فرهنگ و معرفت حج در میان زائران ایرانی نتیجه و ثمره سرمایه گذاری رسانه ملی در این حوزه می باشد.

دبیر شورای معارف سیما و مدیر شبکه تلویزیونی اینترنتی لبیک تصریح کرد: این شبکه که در ابتدا کار خود را با شش ساعت پخش در روز آغاز نمود امروز به برکت توجه خاص مخاطبان خود به خصوص زائران بیت الله الحرام و همچنین تلاش‌های بی وقفه همکاران برنامه های خود را شبانه روزی کرده و به 24 ساعت در روز افزایش داده است. در این شبکه تصاویر زنده و مستقیم از صحن بیت الله الحرام به مدت 8 ساعت پخش و در باقی ساعات روز این تصاویر تکرار خواهد شد. امید است که این تلاش‌ها بتواند در جهت اطلاع رسانی و معرفت هر چه بیشتر زائران مثمر ثمر واقع گردد.

شایان ذکر است؛ علاقه مندان برای استفاده بیشتر از برنامه های این شبکه  می توانند به نشانی اینترنتی www.tv.labbaik.ir   مراجعه کنند./ص

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.